|
|
#1 |
|
XGN Punten: 7579
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
XBOX Live Gamertags
Hey mensen,
post allemaal hier je gamertag (GT), zodat we allemaal met elkaar kunnen gamen en een toernooi (liefst meerdere ) kunnen houden, bij welke spellen weet ik nog niet, want ik weet niet wat iedereen heeft. Mijne is: HikingEmperor Dus ... ZET ALLEMAAL HIER JE GT NEER!!! Lijst met eerst XGN naam en dan gamertag: Voor al dit werk (hieronder) wil ik GE Niss graag even bedanken! Dravir: ![]() EmSixteen: ![]() stephanj10: ![]() rokkyrok: ![]() Vathar: ![]() Zikora NL: ![]() JeevZ: ![]() Hoempfel: ![]() mrs crazyterorrr: ![]() SquidgyBoy: ![]() fablex: ![]() dmbFireFly: ![]() Saint KaaS: ![]() Liquidsnake: ![]() PhonyThread: ![]() Niels_x360: ![]() Nemesis NL: ![]() stripclubDJ: ![]() GE niss: ![]() zzzzzmura: ![]() Ricepuppet: ![]() Bravo six: ![]() Anticrown: ![]() InStaKiLL: ![]() |
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 7579
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gedeeltelijk, hierbij gaat het er meer om, om mensen echt toe te voegen met hun GT en dan ook echt een keer een toernooi te houden!
ik zet die mensen er trouwens ook meteen ff bij Kiddied grinder, waarom doe jij eigenlijk niet hierbij of bij leaderbord mee? jij hebt toch ook een 360? ![]() |
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 2776
Banned
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
Ofcourse heb ik een Xbox 360, alleen... Ik heb geen Xbox Live.. We krijgen misschien draadloos internet thuis dus dan ga ik een Wireless Adapter kopen Zodra ik Live heb, meld ik m'n gamertag en ga ik meteen online gamen ![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

) kunnen houden, bij welke spellen weet ik nog niet, want ik weet niet wat iedereen heeft. 

We krijgen misschien draadloos internet thuis dus dan ga ik een Wireless Adapter kopen 

Lineaire weergave