Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Xbox 360

Bekijk resultaten enquête: Shadow Complex is...
Supervet! 4 40,00%
Kutspel. 1 10,00%
IDK 5 50,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 09 juni 2009, 22:11   #1
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Xbox LIVE Arcade

Discusseer hier over de XBLA games. Die je tot nu toe alleen kan spelen op de Xbox 360. Binnenkort ook op de Zune HD.

Ikzelf heb geen XBLA games. Omdat ik geen Xbox LIVE heb. Maar als ik later misschien een Zune HD heb ga ik ze wel spelen. Laat ik maar beginnen met een vraag. Wat vind je van Shadow Complex, de game van Epic Games.

Discusseer over XBLA games!
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 juni 2009, 22:26   #2
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
ik heb geen arcades op Hexic HD na.
Ben ook niet van plan ze te gaan kopen.
stephanj10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 07:40   #3
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
ik ook alleen Hexic HD full version, de anderen zijn allemaal maar demo's.
ik heb liever een echt spel.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 17:59   #4
Saint KaaS
XGN Punten: 1597
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Rep kracht: 14 Saint KaaS zal snel beroemd worden
ben niet zo van de arcade games...

Do you think you've got lag? It took Jezus 3 days to respawn!
Saint KaaS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 20:01   #5
stephanj10
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
ik vind de arcades trouwens best duur als je omrekent.
Oud 10 juni 2009, 20:19   #6
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Hoeduur zijn ze dan?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 12:26   #7
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

2100 ms points is 25 euro, dus 100 punten is net iets meer dan 1 euro.. maar ik weet niet hoe duur een arcade game is, maar ik denk dat dat rond de 800 punten ligt, dus ong 9 euro

Oud 11 juni 2009, 12:36   #8
dmbfirefly
XGN Punten: 1370
Load"$",8

dmbfirefly's avatar

Rep kracht: 13 dmbfirefly is op de goede weg
Hier staan wel wat actuele prijzen http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...e_Arcade_games

Ik heb:
Worms. Prachtig, lekker simpel op elkaar knallen. Good old times.
Lumines live , beetje soort tetris. Leuk, jammer van de uitbreidingen.
Carasconne (opletten mensen deze was gratis een tijdje terug) - Precies als het bord spel! Meest gespeelde arade game bij mij!
Aegis Wing Vliegtuigje, hordes vijanden non stop kanonnen voer. Leuk, voor eventjes....
Hexic HD Zat al op mijn 360, echt een leuk spel!
Dash of Destruction Ook gratis, rammen met een dino. Na een half uur heb je hem helemaal uitgespeeld en ben je 200 G verder.
Undertow Ook gratis, duik spelletje in de Unreal engine. Erg grappig vermaak, beetje rare controls soms.
Oud 11 juni 2009, 17:33   #9
stephanj10
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

als ik points heb ga ik worms downloaden die lijkt me het leukst.
Oud 11 juni 2009, 17:35   #10
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
oke, worms zou nog wel kunnen, maar ik speel sowieso veel liever een 'echt' spel, en dan het liefst een shooter online met veel mensen

Oud 11 juni 2009, 22:22   #11
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
oke, worms zou nog wel kunnen, maar ik speel sowieso veel liever een 'echt' spel, en dan het liefst een shooter online met veel mensen
zoiets als halo??

Oud 11 juni 2009, 22:23   #12
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Dit topic is nutteloos. Waarom alleen dit spel?
Oud 12 juni 2009, 07:14   #13
Saint KaaS
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

ja er moet een nieuwe poll komen blijkbaar weet niemand wat het spel inhoud

Oud 12 juni 2009, 15:50   #14
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaaS Bekijk bericht
zoiets als halo??
bijvoorbeeld, ja!
hoe heet dat ene spel ook alweer met die lilliputtertjes en dat jij een soort reus bent en hun dorp op bouwt....dat spel vond ik wel grappig

Oud 12 juni 2009, 17:19   #15
stephanj10
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

a kingdom for keflings?
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten