|
|||||||
| Bekijk resultaten enquête: Shadow Complex is... | |||
| Supervet! |
|
4 | 40,00% |
| Kutspel. |
|
1 | 10,00% |
| IDK |
|
5 | 50,00% |
| Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Xbox LIVE Arcade
Discusseer hier over de XBLA games. Die je tot nu toe alleen kan spelen op de Xbox 360. Binnenkort ook op de Zune HD.
Ikzelf heb geen XBLA games. Omdat ik geen Xbox LIVE heb. Maar als ik later misschien een Zune HD heb ga ik ze wel spelen. Laat ik maar beginnen met een vraag. Wat vind je van Shadow Complex, de game van Epic Games. Discusseer over XBLA games! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 1370
Load"$",8
Rep kracht: 13
![]() |
Hier staan wel wat actuele prijzen http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...e_Arcade_games
Ik heb: Worms. Prachtig, lekker simpel op elkaar knallen. Good old times. Lumines live , beetje soort tetris. Leuk, jammer van de uitbreidingen. Carasconne (opletten mensen deze was gratis een tijdje terug) - Precies als het bord spel! Meest gespeelde arade game bij mij! Aegis Wing Vliegtuigje, hordes vijanden non stop kanonnen voer. Leuk, voor eventjes.... Hexic HD Zat al op mijn 360, echt een leuk spel! Dash of Destruction Ook gratis, rammen met een dino. Na een half uur heb je hem helemaal uitgespeeld en ben je 200 G verder. Undertow Ook gratis, duik spelletje in de Unreal engine. Erg grappig vermaak, beetje rare controls soms. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave