Oud 12 december 2010, 13:25   #1
jo0pie
XGN Punten: 0
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 jo0pie is van onbekende status
Xbox herkent games als DVD

Hallo allemaal,
ik heb mijn probleem vaker langs zien komen maar heb er geen reacties op gezien.
Ik heb een jaar terug een omgebouwde xbox360 gekocht ( ik ben trouwens echt een leek op dit gebied).
Ik wil dus eindelijk maar eens zelf games gaan branden.
Ik gebruik Verbatim DVD+R DL 8.5Gb.
Mijn brander in m'n laptop zou dual layers moeten kunnen branden: Optiarc AD-7560S.
Daarnaast heb ik mijn Imgburn ook ingesteld zoals het hoort met de juiste Layer-grootte.

wanneer ik mijn gebrande games in mijn xbox stop, geeft hij aan dat het DVD's zijn en geen games. Ik brandt altijd op 2x en laat m ook direct verifieren.

Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn xbox ze te laten herkennen als games?
Ik ben echt een leek op dit gebied, sorry hiervoor.
jo0pie is offline  
Oud 12 december 2010, 13:29   #2
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Ik denk alleen dat je hier op het verkeerde forum bent, topic zal wel snel gesloten worden omdat het hier illegale games betreft. Er zijn sites die zich compleet wijden aan dit soort dingen dus misschien daar eens kijken, of via PM aan iemand vragen.

inva1337 is offline  
Oud 12 december 2010, 13:42   #3
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Inderdaad, hier mag niet over gesproken worden.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten