Oud 05 juli 2011, 17:47   #1
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Xbox 360-update brengt cloud saving

HOOFDDORP - Een recente update voor de Xbox 360 geeft spelers de mogelijkheid om vanuit verschillende Xbox-consoles hun savebestanden op te vragen.

De functie werkt momenteel enkel nog bij bepaalde Xbox Live Arcade-titels. Dit heeft een bezoeker van Eurogamer.net ontdekt.

Microsoft kondigde de komst van cloud saving voor de Xbox 360 aan tijdens de E3 die afgelopen maand plaatsvond. De update zorgt er ook voor dat Xbox 360-gebruikers gemakkelijk toegang krijgen tot hun gamertag op een andere 360-console.

Microsoft wil met de toevoeging van cloud storage the barrière wegnemen tussen gamen op een eigen console en op die van een ander.

"Weg zijn de dagen van gamertag recovery. Nu hoef je alleen nog in te loggen [op je Xbox Live-account], waar je ook bent." Wanneer de cloud storage-functie beschikbaar komt voor alle titels is nog niet bekend.

Bron: www.nu.nl

Ik vind dit een erg fijne verandering omdat de recovertijd van mijn account op andere consoles met soms weerhoud om bij een vriend in te loggen, savefiles is ook erg fijn!
Oud 05 juli 2011, 18:08   #2
black2death
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!

black2death's avatar

Rep kracht: 15 black2death zal snel beroemd worden
Weet je misschien ook hoeveel online geheugen je hebt?
Oud 05 juli 2011, 20:12   #3
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Vind het wel een hele toffe toevoeging.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 juli 2011, 23:07   #4
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Kan wel handig zijn, maar ik houd ze voorlopig toch op mijn memory unit
Oud 06 juli 2011, 01:45   #5
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Nou, hoop dan dat het snel voor andere games beschikbaar wordt. is toch altijd handig.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 14:37   #6
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Kan wel handig zijn, maar ik houd ze voorlopig toch op mijn memory unit
Memory unit = hard disk hoop ik?
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 14:48   #7
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Memory unit = hard disk hoop ik?
= harde schijf hoop ik?
Oud 14 juli 2011, 15:23   #8
black2death
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!

black2death's avatar

Rep kracht: 15 black2death zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
= harde schijf hoop ik?
ja natuurlijk HDD = Hard Disk Drive = harde schijf

ontopic, ze konden niet achterblijven cloud saving is de toekomst, en het is een verdomd goede extra
Oud 14 juli 2011, 15:32   #9
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Dit is goed nieuws! Jammer dat er niemand in de buurt een x360 heeft zodat ik daar ook kon gaan gamen
Oud 14 juli 2011, 16:02   #10
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door black2death Bekijk bericht
ja natuurlijk HDD = Hard Disk Drive = harde schijf
Hahaha. Het was niet serieus bedoeld :p deze basiskennis heb ik ^.^
Oud 28 augustus 2011, 15:20   #11
belgianplayer
XGN Punten: 601
Junior Member

belgianplayer's avatar

Rep kracht: 0 belgianplayer is op de goede weg
waarschijnlijk ga je moeten betalen voor die service. maar lijkt me leuk.
Oud 06 september 2011, 19:15   #12
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Leuk ik gebruik nu altijd mijn HDD en backup op mijn Xbox memorystick
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten