|
|
#1 |
|
XGN Punten: 139
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
xbox 360 problemen
alloo, ff om naar jullie gedacht te vragen en het gaat over het volgende:
ik heb mijn xbox360 gekocht via het internet, was veel goedkoper ongeveer 150 euro dus wa's dat een mooie zaak nu wil het toch wel lukken dat die nu kapot is(krijg die 3 rode lampkes die ge allemaal wel kant en bla bla bla), ikke kijken naar mijn xbox en al blij dat daar de datum opstond van wanneer hij gemaakt is namelijk op 26 december 2005 wat dus voor 1 januarie 2006 is en ze hem dus gratis repareren. ik bel dus dinsdag naar microsoft en zeg daar mijn seriecode en bla bla bla en zeggen dat ik een telefoontje krijg binnen 3 - 4 werkdagen wat dus vandaag of morgen is omdat ik de 2de eigenaar ben, nu vraag ik mij af of het een probleem gaat zijn om mijn xbox te laten repareren ik hoop van wel natuurlijk maar wat denken jullie ?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Als ik je tekst lees staat er dat je "hoopt dat het een probleem zal zijn", maar ik denk dat je bedoelt dat het geen probleem is.
Ik zou het niet weten ik denk niet dat het een probleem is dat je tweede eigenaar bent (als je alles gewoon van hem hebt gehad, en hij zijn gegevens etc heeft weggehaald en naar jouw heeft veranderd). Het kan wel een probleem zijn dat hij zo oud is, uit jouw tekst snap ik dat alle consoels voor 26 december 2005 gerepareerd blijven worden? Ik weet daar niets van af.. Volgens mij werkt dat niet zo hoor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
![]() |
http://www.nl.computermagazine.be/ne...re/20060925013
hier staat het toch, maar ik kan ook zijn gegevens niet weghalen omdat het em in het serienummer zit dus.. afwachten dus maar |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN General Manager
Admin
![]() |
Ik weet niet maar ze moeten wel de xbox 360 bij je ophalen en afleveren, en bij mij was het zo dat ik mijn serienummer gaf en toen mijn postcode en toen hadden ze alle gegevens, dus waarschijnlijk ook direct de koppeling aan je serienummer. Zodra je die couponbon hebt en ze dat ding bij je komen ophalen is er geen probleem meer.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 29
![]() |
ik heb gelezen dat microsoft (zonder dat veel mensen het weten) 2 jaar garantie geeft... Rob had hem ook zo laten repareren, toch?
Maar je moet gewoon even contact op nemen met degene waar je de 360 van hebt gekocht |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN General Manager
Admin
![]() |
Als je microsoft belt en ze zeggen: Ja we gaan hem voor je maken moet je je mail adres opgeven en krijg je een couponbon toegestuurd. Deze heb je nodig om op de doos te plakken waar je de 360 mee gaat versturen, zodat dat soepel verloopt.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Extreem Forum Gebruiker
![]() |
ja, en je moet zorgen dat ze hem bij jou op komen halen en niet bij die verkoper
moet je even zeggen. adhv je serienummer kunnen ze (bijna) alles achterhalen, gewoon dat nummer geven, en zo nodig laat je hun wat dingen veranderen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
![]() |
niet zo goed nieuws, omdat ik de 2de eigenaar ben vervalt de garantie zowiezo en moet ik dus 120 euro betalen voor de reparatie wa dus wel enorm veel is en vermits ze de eerste eigenaar niet kunnen vinden kan ik hem gwn niet opsturen
nu heb ik volgende oplossingen: -ik zoek een plaats voor reparatie -ik verkoop al mijn spellekes (11 voor xbox360 en 2 voor xbox) mijn hdd, headset, kabels, kapotte xbox noem maar op en van het geld koop ik een wii -ik repareer mijn xbox360 en verkoop hem dan met al de rest en koop van het geld een wii kvind het wel jammer dat ik al mijn spellen moet verkopen maar ik ben da xbox gedoe beu en de wii lijkt mij wel leuk wat zouden jullie doen ?? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Extreem Forum Gebruiker
![]() |
Heb je je serienummer moeten geven? Anders zou ik nog echt even contact proberen te zoeken met de vorige eigenaar (en ff zeggen dat je hem €10,- geeft als hij het ff voor je flikt
) en tegen hem zeggen dat hij er ff voor moet zorgen dat je 360 bij hem opgehaald wordt.Gewoon proberen zou ik doen, volgens mij niets strafbaars (je eist alleen waar je recht op hebt) En hou er rekening mee, dat als je van een 360 naar een wii gaat, dat de graphics flink kunnen tegenvallen ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
![]() |
ik heb inderdaad mijn serienummer moeten geven maar wat moet de eerste eigenaar dan precies doen want ik snap niet wat je bedoelt, moet hij da gewoon even bellen naar microsoft, zeggen dat zijn xbox kapot is, ik geef hem het serienummer van de xbox en hij zegt nog dat hij het bij mij moet op komen halen? zou nog het beste zijn
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

moet je even zeggen. adhv je serienummer kunnen ze (bijna) alles achterhalen, gewoon dat nummer geven, en zo nodig laat je hun wat dingen veranderen.
Lineaire weergave