Oud 13 februari 2011, 11:52   #1
DUTCHpownerNL
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via Skype™ naar DUTCHpownerNL
xbox 360 controller RT knopje kapot.....

nou de titel zegt het al.....

mijn xbox 360 controller knopje genaamt RT is kapot.
ik heb mijn xbox 360 denk ik nu ongeveer een halfjaar ofzo en nu is hij gewoon.... kapot dus mijn vraag was.

heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad?
weet iemand hoe op te lossen?
zo nee dan ga ik maar gewoon naar de winkel (waar ik mijn xbox 360 heb gekocht)om te vragen wat nu....

alvast bedankt
DUTCHpownerNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 12:07   #2
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
bedoel je met RT right trigger? dat is namelijk niet echt een knopje he
Hoe is die dan kapot? Je kan hem nog wel indrukken, maar bij een spel gebeurt er niks, in die zin of anders...?

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 12:18   #3
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Een controller valt niet onder de garantie denk ik.,Dus denk dat je maar een ding kan doen..Een nieuwe kopen

Heb er zelf ook al 3 versleten,maar speel ook best wel veel..
Maar hij hoort niet na een half jaar al kapot te gaan.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 12:35   #4
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Je krijgt, als je microsoft belt, 9 van de 10 keer gewoon een nieuwe. Over controllers doen ze totaal niet moeilijk, gewoon bellen dus!

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 12:59   #5
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
ik zou inderdaad ook gewoon contact met MS opnemen, misschien moet je wel even het nummer van de controller bij de hand houden. Dat staat dacht ik bij de batterij.

Oud 13 februari 2011, 16:16   #6
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DUTCHpownerNL Bekijk bericht
nou de titel zegt het al.....

mijn xbox 360 controller knopje genaamt RT is kapot.
hahahahahah het is genaamd...
Oud 13 februari 2011, 16:54   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht
hahahahahah het is genaamd...
Jij moet niet lachen met je hetrik

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 16:58   #8
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Oud 17 februari 2011, 22:16   #9
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
sorry van mijn typefoutje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
bedoel je met RT right trigger? dat is namelijk niet echt een knopje he
Hoe is die dan kapot? Je kan hem nog wel indrukken, maar bij een spel gebeurt er niks, in die zin of anders...?
ik kan hem indrukken maar hij staat altijd aan zeg maar terwijl ik hem niet indruk...... hij is nog hartstikke mooi en van de buiten kant lijkt hij nog nieuw en altijd echt heel rustig mee omgegaan.maar als ik nu (bijvoorbeeld) fifa speel dan rent hij constant en met games als borderlands enzo kan ik niet schieten dan doet ie niks......
Oud 17 februari 2011, 22:53   #10
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht
HAHAHAHHA LEKKER OLIWIER HAHAH GOEDEEEEEEE

LOL
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 16:08   #11
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DUTCHpownerNL Bekijk bericht
sorry van mijn typefoutje

ik kan hem indrukken maar hij staat altijd aan zeg maar terwijl ik hem niet indruk...... hij is nog hartstikke mooi en van de buiten kant lijkt hij nog nieuw en altijd echt heel rustig mee omgegaan.maar als ik nu (bijvoorbeeld) fifa speel dan rent hij constant en met games als borderlands enzo kan ik niet schieten dan doet ie niks......
gewoon contact met microsoft opnemen, want dit hoort gewoon niet. Hopelijk krijg je een nieuwe controller, ik zal voor je duimen!

Oud 18 februari 2011, 23:01   #12
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

wat is nummer van microsoft kon het niet vinden.
Oud 18 februari 2011, 23:28   #13
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
kijk http://www.xbox.com/nl-BE/ hier eens mss vind je iets....
mrsimpsonfreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 23:51   #14
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

België:
http://support.xbox.com/nl-be/pages/call-us.aspx

Nederland:
http://support.xbox.com/nl-nl/pages/call-us.aspx

Je zou ook kunnen mailen, maar dan duurt het wel wat langer natuurlijk.

Oud 19 februari 2011, 09:31   #15
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

thx mate daar word ik blij van....

PS
laatst probeerde ik het nog eens en toen speelde ik bad comp 2 offline en het was heel raar: kon ik wel schieten (dus deed RT het weer ff) maar dan kon ik niet rennen (dus je left stick deed het niet) kwam ik in zo'n tussenfilmpje en toen switchte het (dus toen kon ik niet meer schieten en wel rennen en toen deed ik mijn controller uit en toen weer aan kon ik wel schieten en niet meer rennen (wtf) ik denk dat ik toch maar ff ga bellen........
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten