Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Xbox 360

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 juli 2011, 17:48   #16
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
dat is echt verschrikkelijk veel duurder, ze willen der zeker een slaatje uitslaan :S

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 augustus 2011, 12:53   #17
coolekomkommer
XGN Punten: 348
Nieuwkomer

coolekomkommer's avatar

Rep kracht: 0 coolekomkommer is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alteriss Bekijk bericht
Echte fans zullen dit zeker kopen. Ik ken wel mensen die altijd wel in zijn voor de collector's edition.
meestal koop ik ook altijd collectors edition maar ik wacht tot ze goedkoop worden
bijv: halo reach + kontroller voor 60 euro en fable 3 voor maar 30 euro XD
Oud 09 augustus 2011, 00:57   #18
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coolekomkommer Bekijk bericht
fable 3 voor maar 30 euro XD
Ik heb Fable 3 voor 15 euro gekocht... En het was eerste hands hoor van de carrefour.
Oud 09 augustus 2011, 03:50   #19
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
€120,- gaat ver boven de limiet voor mij. Beetje overdreven, al moet ik toegeven dat de statue er mooi uitziet. Maar liever twee games dan een special edition.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten