|
|
#1 |
|
XGN Punten: 706
Member
Rep kracht: 0
![]() |
WTF? gears of war 3 epic edition is 60 euro duurder dan limited edition
en het enige verschil is dat je een marcus fenix poppetje der bij krijgt i know i know
daarom ook die 60 euries maar is dat niet een beetje te veel van het goede ik bedoel bij mijn sf4 LE kreeg ik ook ryu en viper action figure en mgs 4 LE kreeg ik ook old snake action figure en AC2 white kreeg ik ook ezio me Mk Kollectors edition kreeg ik ook scorpion sub-zero figures maar die waren allemaal onder de 100 euro en epic edition wordt 130 euro sorry ma dat vind ik to much neem genoege met de LE van gears 3 met cog flag die cog medail waar je xbla code in staat gegrafeerd voor je adam fenix mp skin adam fenix schetsen, en testament the game en soundtrack en dat voor ma 61 euro bij my com te pre ordere |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
in plaats van radio bestuurbare autotjes of night vision goggles die je bij cod mw 2 en BO kreeg en dan 170 euro voor durve vragen dat zegt ook meteen hoe een uitgever denkt over de fans dat die dom genoeg zijn om toch alles te kopen |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
als ik dat wil dan doe ik dat ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

NYAN!

Lineaire weergave