|
|
#1 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Would Not Game!
Dames en heren welkom bij het "Would Not Game" topic!
Citaat:
Enkele regels - Noteer nummers op de afbeeldingen en beschrijf in je bericht of zet meteen de woorden op de afbeelding zelf, jouw keuze. Indien het laatste, maak het wel duidelijk leesbaar. - Probeer domme/onnozele redenen te vinden, enkele serieuze mogen ook - Maak het moeilijk voor jezelf door een favoriete game af te kraken - Probeer te vermijden telkens over dezelfde game te spreken als de vorige poster(s) - Geef een lage quotering (moet niet altijd hetzelfde zijn) - Maximum 3 afbeeldingen per post |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Editor
|
Hier alvast mijn 1ste bijdrage: Call Of Duty Modern Warfare 3
Quotering: 1,5/10 ![]()
![]()
|
|
|
|
|
#5 |
|
Editor
|
Denk je "we gaan nog is een leuk spel introduceren" en dan doet niemand mee. Goed het kan zeer flauw zijn maar bijna elk spel dat we spelen in de kroeg is zeer flauw. En zeg nu niet dat je de bedoeling van het spel niet verstaat...makkelijker kan haast niet.
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 2842
0570
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1: Een racist heeft dit topic gemaakt.
2: Telkens als ik dit topic bezoek zie ik dit gezicht weer. 3: Dit is een stomme naam. 4: Ik kan mijn tijd wel aan betere dingen besteden. 5: Mijn naam is té goed voor dit topic. 6. Dit plaatje is verneukt klein. ![]() |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave