|
|
#1 |
|
XGN Punten: 273
Senior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Wie wil er van het weekend meedoen aan Gears of War 2?
Hallo,
Wie wil er meedoen aan Gears of war 2? Als je mee wit doen zet dan je naam hier onder bij de reacties en stel een dag en tijd voor! Het evenement word op zondag 20 maart om 7 uur gehouden. Als je meedoet stuur een friend invite naar BananaBusterNL en zet daar in dat je meedoet. Ik host de party. De gene die meedoen: BananaBusterNL - BananaBusterNL Assaultpr0 - Assaultpr0 Joeri - Henchman Joe Braadworst - Butcherboyz NL Julian - DikkeWretcher IIGCBIIRuthless - IIGCBIIRuthless l3ulletBoy - l3ulletshot (Misschien) BananaBusterNL |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als iedereen mee kan doen zitten we op 7 dat word dan wel wat lastiger dus iemand zou dan alsnog een paar vrienden bijvoorbeeld kunnen inviten zelf heb ik geen idee wie want niemand uit mijn vrienden lijst speelt gears.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uit mijn friends list speelt ook niemand meer Gears of war 2. Ach, we zien wel, waarschijnlijk komt toch de helft niet opdagen
![]() Maar wanneer doen we nou, Vrijdag of Zaterdag (liever vrijdag, zaterdag ben ik jarig ) |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave