Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Xbox 360

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 maart 2011, 07:36   #1
BananaBusterNL
XGN Punten: 273
Senior Member

BananaBusterNL's avatar

Rep kracht: 0 BananaBusterNL zal snel beroemd worden
Wie wil er van het weekend meedoen aan Gears of War 2?

Hallo,

Wie wil er meedoen aan Gears of war 2?
Als je mee wit doen zet dan je naam hier onder bij de reacties en stel een dag en tijd voor!

Het evenement word op zondag 20 maart om 7 uur gehouden. Als je meedoet stuur een friend invite naar BananaBusterNL en zet daar in dat je meedoet. Ik host de party.

De gene die meedoen:

BananaBusterNL - BananaBusterNL
Assaultpr0 - Assaultpr0
Joeri - Henchman Joe
Braadworst - Butcherboyz NL
Julian - DikkeWretcher
IIGCBIIRuthless - IIGCBIIRuthless
l3ulletBoy - l3ulletshot (Misschien)

BananaBusterNL
BananaBusterNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 11:11   #2
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik wil wel even meedoen. Laatste dagen speel ik Gears 2 (ik zuig tegenwoordig echt aars).

Assaultpr0

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 11:39   #3
Joeri
XGN Punten: 1071
Editor

Joeri's avatar

Rep kracht: 9 Joeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereen
Vrijdag-zaterdag-zondag kan ik altijd vanaf acht uur.

Henchman Joe
Joeri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 16:53   #4
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Vrijdag- of zaterdagavond zou ik wel mee willen doen. Ik heb het nog nooit online gespeeld, maar schijt :')
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2011, 20:53   #5
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Ik doe ook wel mee ik denk dat ik alleen Zondag kan maar ik kijk wel of ik zaterdag ook al kan

IIGCBIIRuthless
Oud 14 maart 2011, 22:20   #6
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Ik zal wel even weer live halen, dan kan ik opzich dit weekend ook wel mee doen, alleen niet lang ivb niet zolang meer te mogen game

l3ulletshot (kan niet verzekeren dat ik erbij ben! even voor de duidelijkheid )
Oud 14 maart 2011, 22:34   #7
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
we moeten eigenlijk of 5 of 10 mensen hebben, zodat we of met allemaal tegen elkaar, of met een team met elkaar kunnen spelen.

Oud 14 maart 2011, 22:51   #8
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Als iedereen mee kan doen zitten we op 7 dat word dan wel wat lastiger dus iemand zou dan alsnog een paar vrienden bijvoorbeeld kunnen inviten zelf heb ik geen idee wie want niemand uit mijn vrienden lijst speelt gears.
Oud 15 maart 2011, 14:41   #9
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Uit mijn friends list speelt ook niemand meer Gears of war 2. Ach, we zien wel, waarschijnlijk komt toch de helft niet opdagen

Maar wanneer doen we nou, Vrijdag of Zaterdag (liever vrijdag, zaterdag ben ik jarig)

Oud 15 maart 2011, 15:05   #10
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Ik weet niet of ik vrijdag kan maar zondag zo wie zo wel.
Oud 15 maart 2011, 16:58   #11
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Zondag kan ik ook wel een uurtje ofzo. Dan moet ik wel mijn Nederlands mondeling (over 8 boeken die ik allemaal niet gelezen heb) voorbereiden.

Oud 15 maart 2011, 17:39   #12
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Dus we zijn nu met z'n vijfen?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2011, 18:01   #13
IIGCBIIRuthless
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Neej met ze zessen
Oud 15 maart 2011, 18:07   #14
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Ik wou gears 2 misschien nog kopen, maar voor dit weekend waarschijnlijk niet (of wel)
Oud 15 maart 2011, 18:22   #15
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
maar voor dit weekend waarschijnlijk niet (of wel)
Dat lijkt me tamelijk logisch

Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten