|
|||||||
| Bekijk resultaten enquête: Ga jij de PS Vita in zijn eerste halve levensjaar halen? | |||
| Ja, ik heb ook een PlayStation 3 |
|
6 | 22,22% |
| Ja, maar ik heb geen PlayStation 3 |
|
4 | 14,81% |
| Nee, misschien/waarschijnlijk over een paar jaar |
|
5 | 18,52% |
| Nee, helemaal niet |
|
7 | 25,93% |
| Misschien, ik twijfel nog |
|
5 | 18,52% |
| Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja ik ga hem kopen samen met mijn vriendin aangezien we mekaar bijna de hersens inslaan wie er achter de console mag. Dus zij heeft een zooi Ps2 en Wii spellen ingeleverd en ik lever een hoop 360 in en dan hebben we de 3g versie van de Vita al bijelkaar.
![]() Mooi apparaat en ik verheug me op uncharted en Fifa e.d. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Ik zou sowieso niet voor de 3G versie gaan. Welke spellen wil je nou echt online gaan spelen als je de deur uit ben en wanneer. Call of Duty doe ik thuis wel, daar koop ik echt geen PS Vita voor en ik heb nul behoefte om CoD online te gaan doen als ik de deur uit ben. Daarnaast kost het misschien wel meer dan tien euro per maand voor 3G, want je moet wel een goede internetverbinding hebben wil je stabiel en goed kunnen spelen. En 10 euro per maand is voor mij in ieder geval te duur, met een basisinkomen van 20 per maand. Nee, van mij hoeft 3G niet zo. Van die 50 euro die ik daarmee bespaar kan ik net zo goed Uncharted: Golden Abyss erbij nemen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Ik weet het nog niet, ik heb afgelopen jaar al een iPad 2 en een nieuwe laptops gehaald. En daarbij heb ik nog een iPhone, psp en DS dus ik vind het een beetje overdreven om hem te kopen. Ik ga hem zeker weten proberen in de winkel, maar ik wacht af welke games eruit komen, want de lauch titels vind ik niks.
als cod en battlefield uitkomen zal ik er over denken. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoewel ik het ding er heel tof uit vind zien, ga k hem niet halen, tenminste niet binnen 3 jaar na release. De simpele reden is dat er binnen 2 jaar wel een nieuwe xbox uitkomt, en ik die veel liever haal.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Ik denk dat ik het niet in zijn eerste levensjaar ga kopen. Zakt de prijs onder de 200, dan zal ik wel nadenken. Want voor dezelfde prijs kan ik een xbox 360 kopen. En ik denk toch dat ik meer plezier aan een console heb dan aan een handheld.(qua games)
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 3722
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() |
Ik ga hem bij de release halen maar dan wel de WiFi editie. Heb geen zin om ook nog eens te gaan betalen voor een 3G abonnenment. Daarbij kan ik gewoon lekker in huis gamen en onderweg game ik niet dus voor mij is de WiFi optie het beste. Qua games doe ik het voor Uncharted en Modnation Racers en nog meer toppers die ik hoop erop te gaan zien zoals een nieuwe Final Fantasy of een nieuw deel in de Tales of reeks. We gaan het zien.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

als cod en battlefield uitkomen zal ik er over denken.

Lineaire weergave