Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > PlayStation Vita

Bekijk resultaten enquête: Ga jij de PS Vita in zijn eerste halve levensjaar halen?
Ja, ik heb ook een PlayStation 3 6 22,22%
Ja, maar ik heb geen PlayStation 3 4 14,81%
Nee, misschien/waarschijnlijk over een paar jaar 5 18,52%
Nee, helemaal niet 7 25,93%
Misschien, ik twijfel nog 5 18,52%
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 28 december 2011, 00:16   #1
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Wie gaat de PlayStation Vita kopen?

Kort en krachtig in je post vertellen ja/nee en waarom. Stemmen op de poll is natuurlijk verplicht voordat je een reactie mag geven. Ik ben benieuwd wie en hoeveel mensen hem gaan halen.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 00:52   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik ga hem wel halen, maar ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik hem meteen ga halen, of ik de 3g versie zou halen,waar ik hem zou halen enz.

Wat zijn jullie precies van plan?

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 00:56   #3
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ja ik ga hem kopen samen met mijn vriendin aangezien we mekaar bijna de hersens inslaan wie er achter de console mag. Dus zij heeft een zooi Ps2 en Wii spellen ingeleverd en ik lever een hoop 360 in en dan hebben we de 3g versie van de Vita al bijelkaar.

Mooi apparaat en ik verheug me op uncharted en Fifa e.d.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 02:27   #4
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
No can do. Veel te duur.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 03:24   #5
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Ik ga hem wel halen, maar ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik hem meteen ga halen, of ik de 3g versie zou halen,waar ik hem zou halen enz.

Wat zijn jullie precies van plan?
Ik zou sowieso niet voor de 3G versie gaan. Welke spellen wil je nou echt online gaan spelen als je de deur uit ben en wanneer. Call of Duty doe ik thuis wel, daar koop ik echt geen PS Vita voor en ik heb nul behoefte om CoD online te gaan doen als ik de deur uit ben. Daarnaast kost het misschien wel meer dan tien euro per maand voor 3G, want je moet wel een goede internetverbinding hebben wil je stabiel en goed kunnen spelen. En 10 euro per maand is voor mij in ieder geval te duur, met een basisinkomen van 20 per maand. Nee, van mij hoeft 3G niet zo. Van die 50 euro die ik daarmee bespaar kan ik net zo goed Uncharted: Golden Abyss erbij nemen.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 08:33   #6
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik koop hem wanneer het goedkoper is. PSP was een fijn apparaat, maar gebruikte hem veel te weinig om de volle prijs voor te betalen. Dat verwacht ik ook bij de Vita.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 09:11   #7
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Ik weet het nog niet, ik heb afgelopen jaar al een iPad 2 en een nieuwe laptops gehaald. En daarbij heb ik nog een iPhone, psp en DS dus ik vind het een beetje overdreven om hem te kopen. Ik ga hem zeker weten proberen in de winkel, maar ik wacht af welke games eruit komen, want de lauch titels vind ik niks. als cod en battlefield uitkomen zal ik er over denken.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 09:20   #8
PS3TheBest
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Ja, ik ga hem halen, maar niet in zijn eerste halve levensjaar. Ten eerste omdat ik gewoon nog wil wachten op reacties van mensen die hem wel hebben, en of hij goed werkt enzo, en ik heb ook het geld nog niet
Oud 28 december 2011, 11:29   #9
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Hoewel ik het ding er heel tof uit vind zien, ga k hem niet halen, tenminste niet binnen 3 jaar na release. De simpele reden is dat er binnen 2 jaar wel een nieuwe xbox uitkomt, en ik die veel liever haal.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 15:04   #10
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Ik denk dat ik het niet in zijn eerste levensjaar ga kopen. Zakt de prijs onder de 200, dan zal ik wel nadenken. Want voor dezelfde prijs kan ik een xbox 360 kopen. En ik denk toch dat ik meer plezier aan een console heb dan aan een handheld.(qua games)
Oud 28 december 2011, 16:43   #11
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Houd helemaal niet van handheld gamen dus ga dat ding niet aanschaffen.
Net als Musti zegt..zou ik nog liever voor dat geld een ps3 halen
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2011, 18:45   #12
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ik ga hem bij de release halen maar dan wel de WiFi editie. Heb geen zin om ook nog eens te gaan betalen voor een 3G abonnenment. Daarbij kan ik gewoon lekker in huis gamen en onderweg game ik niet dus voor mij is de WiFi optie het beste. Qua games doe ik het voor Uncharted en Modnation Racers en nog meer toppers die ik hoop erop te gaan zien zoals een nieuwe Final Fantasy of een nieuw deel in de Tales of reeks. We gaan het zien.
Oud 06 januari 2012, 11:45   #13
Bert94
XGN Punten: 457
Junior Member

Bert94's avatar

Rep kracht: 0 Bert94 is op de goede weg
natuurlijk zal ik hem kopen ik kan niet meer wachten
Bert94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 13:19   #14
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Ik sluit me helemaal bij Musti aan. Ik heb het sowieso al niet zo heel erg op handhelds.. en idd kan ik voor het zelfde geld een Xbox kopen,of in ieder geval het begin voor een nieuwe laptop maken
Oud 06 januari 2012, 17:37   #15
Nabieb
XGN Punten: 938
Junior Member

Rep kracht: 0 Nabieb is op de goede weg
Ik twijvel nog of ik hem ga halen maar ik heb al een xbox dus het is niet per se nodig. Alleen hij is wel klein en dat is wel weer een pluspunt dus ik weet het nog niet.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten