Oud 31 januari 2012, 21:08   #1
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
In welke gamewereld zou jij graag leven?

Ik zat laatst te denken, wat een rukwereld is dit eigenlijk, alles zou tien keer beter zijn als ik in een gamewereld woonde.
in welke game zouden jullie graag wonen?

Ik zat lang te twijfelen tussen Pokemon en Dragonball maar koos uiteindelijk voor de Pokemon wereld.
Lijkt mij echt gaaf om tegen mensen te battlen je pokemon optevoeden etc.
Alleen natuurlijk moeten die criminele activiteiten er niet bij zijn
ik hoop snel van jullie te horen
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 21:13   #2
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
De wereld van de fucking Medabots !
Oud 31 januari 2012, 21:16   #3
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Die van de sims! haha,saai misschien,maar je kan wel je eigen leven helemaal bepalen!
Oud 31 januari 2012, 21:22   #4
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Ik heb vroeger zo vaak gedroomd dat Pokemon echt bestonden, dus daar ga ik ook voor. Een andere leuke is Test Drive Unlimited, met allemaal sportwagens op een mooi zonnig eiland.
En als laatste in de 'wereld' van GTA Vice City. Altijd goeie muziek op de radio, lekker weer enzo ^^
Oud 31 januari 2012, 21:41   #5
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Op de eerste plaats zou ik ook voor de pokémon-wereld kiezen en dat om de overduidelijke reden dat het gewoon übervet zou zijn om pokémons te vangen en toernooien ermee spelen. De andere wereld is het universum van de Mass Effect serie, want dit universum bevat zoveel zalige dingen zoals: vette aliens en wapens, gigantische ruimtestations, duizenden bewoonbare planeten, geweldige schepen en machines, ...
Oud 31 januari 2012, 21:53   #6
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Dragonball... er vanuit gaande dat ik wel Sayan ben, anders is er geen reet aan .
Pokemon is ook vet, net als een Mass Effect/Star Wars wereld.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 22:07   #7
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
In een game wanneer je alleen met een vriend overlevende bent op de aarde en lekker tot je dood rotzooi kan trappen
Oud 31 januari 2012, 23:16   #8
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.A.M.E.B.O.Y Bekijk bericht
Die van de sims! haha,saai misschien,maar je kan wel je eigen leven helemaal bepalen!
Mét cheats?

Ik zou zelf wel in de gamewereld van assassins creed willen leven, en dan als rijke pief. Lijkt me wel gaaf.

Of anders wel in de nieuwe bioshock infinite wereld. Zo'n luchtstad lijkt me zo gaaf, overigens is een stad onder water natuurlijk ook helemaal te gek

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 23:23   #9
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Ondanks dat ik andere games meer speel en meer adoreer zou ik kiezen voor het leven van Maffia 1 & 2. Prachtige oldtimers, ongelofelijke muziek, wapens in overvloed, chiq gekleed en meer geld dan je voor mogelijk houd. En dit in combinatie met een gewelddadig en spannend leven...ow yeah
Oud 31 januari 2012, 23:36   #10
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik zou Digimon zeggen, waar het niet dat het daar altijd gevaarlijk is. Dan maar Pokémon. Ik heb James altijd al eens de hand willen schudden. ^^

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 23:41   #11
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Pokémon, definitely.
Oud 31 januari 2012, 23:58   #12
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Het is niet echt een game, alhoewel er wel games van gemaakt zijn maar ik zou voor Cowboy Bebop gaan. Jazzy old world versmolten met een sci-fi wereld. Ik zou het echt niet erg vinden om Spyke een keer tegen te komen
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 februari 2012, 00:14   #13
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Medabots, South Park of Pokemon hmmm moeilijke keus Medabots lijkt me heel vet, maar zo'n vage stad als South Park lijkt me ook wel nice.
Oud 01 februari 2012, 00:16   #14
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Die van Kratos, Skyrim, Need for Speed, ... hmmm zo veel keuze! Maar nee, ik kies voor Kingdom Hearts werelden!!
Oud 01 februari 2012, 00:17   #15
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Monsters allemaal monsters zijn jullie! Aaarghh....(slikt medicijn tegen het hart) je moest is weten hoe hard iemand van Pokémon moet afkicken, al die pokémon in hun eigen pokéball, een vest vol gymbadges, elke straat een nieuw gevecht om dat je langs die persoon moest passeren...al die jaren moeten afkicken en nu sleuren jullie mij terug in die wereld van hoop!

Fine fine fine fine fine...als ik Charmander krijg als begin pokémon sluit ik me aan bij het groepje van Pokémon wereld lovers.

You Tube

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten