|
|
#1 |
|
XGN Punten: 910
Member
Rep kracht: 0
![]() |
In welke gamewereld zou jij graag leven?
Ik zat laatst te denken, wat een rukwereld is dit eigenlijk, alles zou tien keer beter zijn als ik in een gamewereld woonde.
in welke game zouden jullie graag wonen? Ik zat lang te twijfelen tussen Pokemon en Dragonball maar koos uiteindelijk voor de Pokemon wereld. Lijkt mij echt gaaf om tegen mensen te battlen je pokemon optevoeden etc. Alleen natuurlijk moeten die criminele activiteiten er niet bij zijn ![]() ik hoop snel van jullie te horen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Ik heb vroeger zo vaak gedroomd dat Pokemon echt bestonden, dus daar ga ik ook voor. Een andere leuke is Test Drive Unlimited, met allemaal sportwagens op een mooi zonnig eiland.
En als laatste in de 'wereld' van GTA Vice City. Altijd goeie muziek op de radio, lekker weer enzo ^^ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 2127
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op de eerste plaats zou ik ook voor de pokémon-wereld kiezen en dat om de overduidelijke reden dat het gewoon übervet zou zijn om pokémons te vangen en toernooien ermee spelen. De andere wereld is het universum van de Mass Effect serie, want dit universum bevat zoveel zalige dingen zoals: vette aliens en wapens, gigantische ruimtestations, duizenden bewoonbare planeten, geweldige schepen en machines, ...
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() Ik zou zelf wel in de gamewereld van assassins creed willen leven, en dan als rijke pief. Lijkt me wel gaaf. Of anders wel in de nieuwe bioshock infinite wereld. Zo'n luchtstad lijkt me zo gaaf, overigens is een stad onder water natuurlijk ook helemaal te gek ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Ondanks dat ik andere games meer speel en meer adoreer zou ik kiezen voor het leven van Maffia 1 & 2. Prachtige oldtimers, ongelofelijke muziek, wapens in overvloed, chiq gekleed en meer geld dan je voor mogelijk houd. En dit in combinatie met een gewelddadig en spannend leven...ow yeah
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Monsters allemaal monsters zijn jullie! Aaarghh....(slikt medicijn tegen het hart) je moest is weten hoe hard iemand van Pokémon moet afkicken, al die pokémon in hun eigen pokéball, een vest vol gymbadges, elke straat een nieuw gevecht om dat je langs die persoon moest passeren...al die jaren moeten afkicken en nu sleuren jullie mij terug in die wereld van hoop!
Fine fine fine fine fine...als ik Charmander krijg als begin pokémon sluit ik me aan bij het groepje van Pokémon wereld lovers. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave