Oud 12 september 2011, 15:56   #76
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Wel daar ben ik dan weer
En nog een andere game die noemenswaard is?
Wat dacht je van Saints Row The Third of Batman Arkham City? en Rage die 7 oktober uitkomt ? Ik denk dat ik Rage ook ga halen. Denk anderhalf weer voordat BF3 uitkomt
Oud 12 september 2011, 16:22   #77
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Is Gears of war 3 de volle 45.75 waard?
Oud 12 september 2011, 16:25   #78
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
Is Gears of war 3 de volle 45.75 waard?
Absoluut! Zonder enig twijfel! [als je wilt] kunnen we samen co-op doen ik ga 'm eerst zelf uitspelen en dan nog een keertje op Insane
Oud 12 september 2011, 22:01   #79
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ID a n ii e Lz Bekijk bericht
Absoluut! Zonder enig twijfel! [als je wilt] kunnen we samen co-op doen ik ga 'm eerst zelf uitspelen en dan nog een keertje op Insane

Thats insane ! haha woordgrapje....
Oud 19 februari 2012, 12:59   #80
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Zo. Het is weer tijd om te discussiëren welke game ik zou kunnen kopen voor de verveelde uurtjes...
Oud 19 februari 2012, 13:44   #81
Battlefield
XGN Punten: 759
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
Citaat:
Zo. Het is weer tijd om te discussiëren welke game ik zou kunnen kopen voor de verveelde uurtjes...
Ik zag op XBL dat je Just Cause 2 nog niet had, en ik weet niet of je hem nou niet wou ofzo want ik heb geen zin om al die posts terug telezen

Maar Just Cause 2 is echt wel het geld waard!
Oud 19 februari 2012, 20:19   #82
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Heb je enkele spellen waartussen je twijfelt? Of een bepaald genre dat je graag speelt, anders krijg je waarschijnlijk echt een waslijst aan games om er daar dan maar eens één uit te kiezen

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 00:28   #83
monsternon
XGN Punten: 1732
Member

monsternon's avatar

Rep kracht: 0 monsternon is op de goede weg
ik wil graag meer weten over wat je leuk vindt
monsternon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 20:15   #84
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik ben voor alles wel te vinden. Liefst geen game zoals Alan Wake waar alleen de verhaallijn tof is de game zelf is nogal bagger zoals AC I. Ik denk dat ik een vechtgame wil hebben maar ben er niet zeker van...
Oud 20 februari 2012, 20:21   #85
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
Ik ben voor alles wel te vinden. Liefst geen game zoals Alan Wake waar alleen de verhaallijn tof is de game zelf is nogal bagger zoals AC I. Ik denk dat ik een vechtgame wil hebben maar ben er niet zeker van...
Anders koop je NBA 2K12, heb ik iemand om tegen te spelen Al die Amerikanen zijn net iets te goed (en ik zuig echt heel erg)
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 20:33   #86
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Citaat:
De game zelf is bagger? Alan wake is echt een geweldige game die iedereen gespeeld hoort te hebben, dat het jou niet zo licht is iets anders.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 13:12   #87
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
TROLOLOLOLOL. ALAN WAKE. EPICNESS.

Niks niet bagger. Een van de beste Xbox 360-games met de spannendste verhaallijn ooit. Case closed.

Edit: Zie ik nou dat Alan Wake's American Nightmare morgen op de Marketplace staat? Niet slecht, niet slecht.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 15:00   #88
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

NBA 2K11 zie ik wel zitten eigenlijk
En over Mister Wake, de verhaal lijn is tof maar dat ik telkens door de bos moet lopen midden in de nacht en om de haverklap wordt aangevallen door de schaduw en dat telkens opnieuw verveeld me
Oud 21 februari 2012, 15:03   #89
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
NBA 2K11 zie ik wel zitten eigenlijk
2K12... wel de nieuwste natuurlijk. Bij TheHut.com is ie maar 29 pond (34 euro) en da's geen geld.
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 15:14   #90
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Ja had het pas door nadat ik postte Exporteren ze ook naar België?

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten