|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welke game?
Ik zal meteen met de deur in huis vallen hier
![]() Ik verveel me dus als ik mijn x360 aanzet en hier wil ik toch wat aan doen door bv een nieuwe game te gaan kopen. Nu weet ik niet welke game... De game moet veel afwisseling hebben want na een tijdje verveel ik me er kapot aan. Zo mag het verhaal ook wel een goed, spannend en interessant verhaal zijn. Hebben jullie enkele suggesties? Laat ze hier maar achter Greetings ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
halo reach, het is wel veel schieten enzo. maar er zijn veel soorten playlists/modi, dus wat dat betreft kan je wel even uit de voeten
just cause, chaos veroorzaken. Je kant hiervan beter een trailer of wat gameplay kijken, dat zegt meteen alles! Ook zou je voor een sport of racespel kunnen gaan. Hangt er vanaf wat je smaak is. Wat is je budget eigenlijk? Als je maar 10 euro hebt bijv wordt het wel een beetje lastig |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() Borderlands of Fall Out? Ik zal de recensies eens lezen ![]() Jullie mogen nog altijd games opnoemen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 1410
Master Assassin
Rep kracht: 0
![]() ![]() ![]() ![]() |
Had dit ook al tegen je gezegd bij "wat speel je dit weekend" maar hier lees je het waarschijnlijk eerder. Misschien moet je is naar wat demo's kijken van games van vorig jaar die je helemaal ontschoten zijn (bijv. Vanquish ofzo). Als dat je wat lijkt kan je die nu waarschijnlijk iets goedkoper halen.
p.s. Ik heb Borderlands GOTY-Edition *code's voor dlc nog niet gebruikt* en ik ben er nog niet ver mee maar vindt hem tot nu toe nog niet zo vet dus misschien wil ik hem weg doen. Laat het je wel weten als ik besluit heb genomen |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 2842
0570
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja klinkt logisch
trouwens ik heb nog wel een tip: Saints Row 2. is een leuke game waar je je zeker wel een tijdje mee kan vermaken. hij is niet erg mooi maar echt fun en ook leuk om met co-op te doen dus koop hem samen met een vriend ofzo , 15 euro denk ikje kan ook de doublepack van 20 euro kopen, heb je sr1 erbij en snap je het verhaal beter https://dynabyte.nl/artikel/SW09235/...dium=affiliate |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave