Oud 13 januari 2011, 20:37   #1
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Welke game?

Ik zal meteen met de deur in huis vallen hier
Ik verveel me dus als ik mijn x360 aanzet en hier wil ik toch wat aan doen door bv een nieuwe game te gaan kopen. Nu weet ik niet welke game...
De game moet veel afwisseling hebben want na een tijdje verveel ik me er kapot aan. Zo mag het verhaal ook wel een goed, spannend en interessant verhaal zijn.

Hebben jullie enkele suggesties? Laat ze hier maar achter

Greetings
Oud 13 januari 2011, 20:47   #2
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Wat voor games vind je leuk?

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 20:48   #3
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik speel alle soorten games zolang het me aanstaat Net zoals ik muziek luister van heavy metal tot opera
Oud 14 januari 2011, 13:19   #4
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
halo reach, het is wel veel schieten enzo. maar er zijn veel soorten playlists/modi, dus wat dat betreft kan je wel even uit de voeten

just cause, chaos veroorzaken. Je kant hiervan beter een trailer of wat gameplay kijken, dat zegt meteen alles!

Ook zou je voor een sport of racespel kunnen gaan. Hangt er vanaf wat je smaak is.

Wat is je budget eigenlijk? Als je maar 10 euro hebt bijv wordt het wel een beetje lastig

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 14:01   #5
DUTCHpownerNL
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via Skype™ naar DUTCHpownerNL
misschien borderlands ?? dat is wel een love/hate spel maar heeft wel leuke online modi en met de GOTY edtion been wel heel wat uurtjes zoet met questen enzo.....
DUTCHpownerNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 14:33   #6
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Borderlands is idd wel heel geniaal en verveeld niet snel of anders koop je gewoon The Darkness
Oud 14 januari 2011, 15:32   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Fallout 3/New Vegas.

Als ik die game speel dan vind ik het moeilijk om te stoppen. Verveel me er nooit mee, en je kan er lang mee bezig zijn.
Maar Borderlands lijkt me ook een goede optie.
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 18:32   #8
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
Wat is je budget eigenlijk? Als je maar 10 euro hebt bijv wordt het wel een beetje lastig
Mijn budget is 40 euro en denk niet dat ik Reach ga halen want heb Halo 3 thuis liggen en daar moet ik nog eens aan beginnen

Borderlands of Fall Out? Ik zal de recensies eens lezen

Jullie mogen nog altijd games opnoemen
Oud 14 januari 2011, 18:49   #9
opii
XGN Punten: 1119
1+1=3

opii's avatar

Rep kracht: 7 opii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardig
Als je je snel verveelt zou ik zeker voor just cause 2 doen die heeft een geweldige grote map om rond te klieren !

PSN ID : Stvonm
opii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 19:03   #10
AssassinsCreedII
XGN Punten: 1410
Master Assassin

AssassinsCreedII's avatar

Rep kracht: 0 AssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereen
Had dit ook al tegen je gezegd bij "wat speel je dit weekend" maar hier lees je het waarschijnlijk eerder. Misschien moet je is naar wat demo's kijken van games van vorig jaar die je helemaal ontschoten zijn (bijv. Vanquish ofzo). Als dat je wat lijkt kan je die nu waarschijnlijk iets goedkoper halen.

p.s. Ik heb Borderlands GOTY-Edition *code's voor dlc nog niet gebruikt* en ik ben er nog niet ver mee maar vindt hem tot nu toe nog niet zo vet dus misschien wil ik hem weg doen. Laat het je wel weten als ik besluit heb genomen
AssassinsCreedII is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 19:11   #11
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Ik zal vandaag eens wat demo's afhalen

Thanks! Ik zal het eens checken en laat je zeker iets weten wat ik van de game vind
Oud 14 januari 2011, 19:25   #12
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
als je toch nog niet met halo 3 bent begonnen, speel dat eerst dan maar eens uit zou ik zo zeggen

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 19:45   #13
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
ja klinkt logisch

trouwens ik heb nog wel een tip: Saints Row 2. is een leuke game waar je je zeker wel een tijdje mee kan vermaken. hij is niet erg mooi maar echt fun en ook leuk om met co-op te doen dus koop hem samen met een vriend ofzo , 15 euro denk ik

je kan ook de doublepack van 20 euro kopen, heb je sr1 erbij en snap je het verhaal beter

https://dynabyte.nl/artikel/SW09235/...dium=affiliate

http://www.youtube.com/watch?v=rVV3MrQ4SpY
Oud 16 januari 2011, 01:02   #14
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Deze ga ik ook in het oog houden! Bedankt voor je tip
Oud 16 januari 2011, 10:22   #15
EpPart
XGN Punten: 455
Junior Member

EpPart's avatar

Rep kracht: 0 EpPart is van onbekende status
Stuur een bericht via MSN naar EpPart
De letters in dat filmpje (Would you rather) lijken meer op de letter van GTA

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten