Oud 10 januari 2012, 22:28   #871
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
:
Drive en Melancholia.
Drive vond ik een zeer goede film en Melancholia vond ik vooral vaag.
Toevallig dat je daar precies mijn twee favoriete films van 2011 opnoemt.

Lijstjestijd? Lijstjestijd.

Beste films 2011:

1. Drive
2. Melancholia
3. Black Swan
4. The Artist
5. Submarine
6. La Piel Que Habito
7. Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2
8. We Need To Talk About Kevin
9. X-Men: First Class
10. Midnight in Paris
Oud 11 januari 2012, 00:00   #872
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Net Real Steel gezien. Keek aardig weg.
Eerder trouwens ook nog Moneyball gezien. Vond ik ook een goede film.

Dan doe ik ook maar een lijstje:

1. Drive
2. Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 2
3. Sherlock Holmes: A Game of Shadows
4. Moneyball
5. Rise of The Planet of The Apes
6. Super 8
7. Source Code
8. The Hangover 2
9. Horrible Bosses
10. Pirates 4

Merk nu dat ik eigenlijk maar weinig films heb gezien afgelopen jaar.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 23:46   #873
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Vanavond Johnny English Reborn gekeken erg grappige maar wel voorspelbare film.
Oud 01 februari 2012, 00:22   #874
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Another Earth.

Doet een beetje aan Melancholia denken, maar het zijn toch twee heel verschillende films.
Vond het wel een aardige film verder.

Oud 01 februari 2012, 07:59   #875
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
DAT GA IK JOU NIET VERTELLEN!
Oud 20 februari 2012, 15:26   #876
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Kamui Gaiden!! Japanse ninja film (2009), heerlijk dat ze nog gemaakt worden! Kompleet met substition jutsu's en shadow clones, echt genieten! Voor mij dan....
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 21:55   #877
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Vandaag Hugo en Avatar in 3d gezien. (eerste keer dat ik 3d films gezien had) raar dat die laatste nog draaide trouwens, maar wek fijn want had hem nog ooit gezien en wilde dan wel de 3d versie zien. In ieder geval 2 films waarin er goed gebruik werd gemaakt van het effect.

Oud 20 februari 2012, 23:47   #878
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Ik ga vanaf vandaag elke avond naar een Star Wars film kijken in de volgorde van de episodes. Vandaag dus Episode 1: The Phantom Menace
Oud 21 februari 2012, 19:37   #879
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Heb trouwens nog meer Films gezien:
The Tree of Life: Aparte maar ook wel een mooie film
In Time: Helemaal niet zo een slechte film als ik dacht
Submarine: Vond ik minder dan gedacht
30 Minutes or Less: best geinig, maar had hem grappiger verwacht
We Need To Talk About Kevin: Goede film
The Dilemma: Geen geweldige film, maar best leuk om een keer te zien
Real Steel: Heel voorspelbaar, maar toch leuk om te zien

Oud 21 februari 2012, 19:42   #880
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Jennifer's Body. Troep. Megan Fox. Goed.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 19:55   #881
Braadworst
XGN Punten: 2842
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
:
Jennifer's Body. Troep. Megan Fox. Goed.
Kheb er ook naar gekeken, viel alleen om kwart voor 12 wel in slaap tijdens de reclame die echt abnormaal veel was.
Oud 21 februari 2012, 20:08   #882
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
De laatste film die ik heb gezien was volgens mij Inception. Ik viel na het eerste half uur in slaap. Ik werd wakker getrapt en snapte geen hol meer van de film.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 20:08   #883
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Heb net Underworld Awakening gezien super film vooral als je de serie goed vind alleen het einde pff alweer een open einde gebeurt veels te veel in goede films.
Oud 21 februari 2012, 20:09   #884
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

:
De laatste film die ik heb gezien was volgens mij Inception. Ik viel na het eerste half uur in slaap. Ik werd wakker getrapt en snapte geen hol meer van de film.
Weet je wel zeker dat je niet nog altijd in een droom zit?

Oud 21 februari 2012, 20:11   #885
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
:
Kheb er ook naar gekeken, viel alleen om kwart voor 12 wel in slaap tijdens de reclame die echt abnormaal veel was.
Zelfde. Typisch RTL. Commerciële zenders. Tss. Geef mij maar Nederland 3, heeft toch wel de betere programma's.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
film, net gezien

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten