|
|
#871 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toevallig dat je daar precies mijn twee favoriete films van 2011 opnoemt.
Lijstjestijd? Lijstjestijd. Beste films 2011: 1. Drive 2. Melancholia 3. Black Swan 4. The Artist 5. Submarine 6. La Piel Que Habito 7. Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2 8. We Need To Talk About Kevin 9. X-Men: First Class 10. Midnight in Paris |
|
|
|
|
|
#872 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
Net Real Steel gezien. Keek aardig weg.
Eerder trouwens ook nog Moneyball gezien. Vond ik ook een goede film. Dan doe ik ook maar een lijstje: 1. Drive 2. Harry Potter and The Deathly Hallows: Part 2 3. Sherlock Holmes: A Game of Shadows 4. Moneyball 5. Rise of The Planet of The Apes 6. Super 8 7. Source Code 8. The Hangover 2 9. Horrible Bosses 10. Pirates 4 Merk nu dat ik eigenlijk maar weinig films heb gezien afgelopen jaar. |
|
|
|
|
|
#877 |
|
Forum-Legende
Vandaag Hugo en Avatar in 3d gezien. (eerste keer dat ik 3d films gezien had) raar dat die laatste nog draaide trouwens, maar wek fijn want had hem nog ooit gezien en wilde dan wel de 3d versie zien. In ieder geval 2 films waarin er goed gebruik werd gemaakt van het effect.
|
|
|
|
|
|
#879 |
|
Forum-Legende
Heb trouwens nog meer Films gezien:
The Tree of Life: Aparte maar ook wel een mooie film In Time: Helemaal niet zo een slechte film als ik dacht Submarine: Vond ik minder dan gedacht 30 Minutes or Less: best geinig, maar had hem grappiger verwacht We Need To Talk About Kevin: Goede film The Dilemma: Geen geweldige film, maar best leuk om een keer te zien Real Steel: Heel voorspelbaar, maar toch leuk om te zien |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| film, net gezien |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave