|
|
#1 |
|
XGN Punten: 113
Customizer
Rep kracht: 0
![]() |
Welke film heb jij net gezien?
Vind dit eigenlijk wel makkelijker dan alleen maar films posten zonder argumenten. En zo valt er ook nog eens wat te discussieren.
![]() Een film met over het algemeen genomen, leuke grappen. Er zaten ook grappen tussen die geeneens een glimlach op m'n gezicht konden toveren. Verder moest ik hard lachen om Seth Rogen die de stem doet van dat 'Blob-pudding' geval. Die aanstekelijke lach _O_ Moet tevens vermelden dat ik de laatste 15 minuten in slaap ben gevallen. Ik word oud. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 7131
Addict
Rep kracht: 29
![]() |
De laatste film die ik heb gegeken is helaas the Proposel, moest wel. mijn vriendin verplichte me om mee te kijken..
maar was niet onaardig... geen aanrader maar als je een film met je vriendin moet kijken dan is deze wel te doen |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 113
Customizer
Rep kracht: 0
![]() |
![]() Is dit een grap van bijna 2 uur lang? Wat een schijtfilm. Het verhaal is cliche en slaat totaal nergens op; de reden waartoe de hoofdrolspeelster dit lot overkomt is volledig uit zijn verband getrokken en argumentloos. De CGI special effects zijn om te huilen, zo nep en uit 2001. De rest van de effecten zijn eerder lachwekkend/komisch dan 'eng'. En de hele film leunt op de aloude schrikmomenten. Zelfs het bloed dat af en toe vloeit is lachwekkend slecht gemaakt vanuit de computer. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| film, net gezien |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave