Oud 01 oktober 2009, 10:49   #1
Ricepuppet
XGN Punten: 113
Customizer

Rep kracht: 0 Ricepuppet is op de goede weg
Welke film heb jij net gezien?

Vind dit eigenlijk wel makkelijker dan alleen maar films posten zonder argumenten. En zo valt er ook nog eens wat te discussieren.

Een film met over het algemeen genomen, leuke grappen. Er zaten ook grappen tussen die geeneens een glimlach op m'n gezicht konden toveren. Verder moest ik hard lachen om Seth Rogen die de stem doet van dat 'Blob-pudding' geval. Die aanstekelijke lach _O_

Moet tevens vermelden dat ik de laatste 15 minuten in slaap ben gevallen. Ik word oud.
Ricepuppet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 oktober 2009, 18:29   #2
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Die Seth Rogen is iig wel heel grappig,ik vond hem in knocked up ook vet leuk.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 oktober 2009, 20:53   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
heb laatst Inglorious Basterds gekeken.

Echt een vette film, dialogen wel vaak erg lang maar altijd een vette actiescene aan het eind.
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 oktober 2009, 00:15   #4
Ricepuppet
Customizer

:
Die Seth Rogen is iig wel heel grappig,ik vond hem in knocked up ook vet leuk.

Superbad
blijft zijn beste film.
Oud 02 oktober 2009, 04:52   #5
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
:

Superbad
blijft zijn beste film.
Heb ik nog niet gezien een goede kijktip dus.

Luctor et Ejaculator
Oud 02 oktober 2009, 08:29   #6
Dordt-Elite
XGN Punten: 7131
Addict

Dordt-Elite's avatar

Rep kracht: 29 Dordt-Elite is op de goede weg
De laatste film die ik heb gegeken is helaas the Proposel, moest wel. mijn vriendin verplichte me om mee te kijken..
maar was niet onaardig... geen aanrader maar als je een film met je vriendin moet kijken dan is deze wel te doen
Oud 02 oktober 2009, 08:55   #7
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
:
Heb ik nog niet gezien een goede kijktip dus.
Ja die moet je zeker kijken, echt een heel grappige film.
Oud 02 oktober 2009, 14:59   #8
Ricepuppet
Customizer

:
De laatste film die ik heb gegeken is helaas the Proposel, moest wel. mijn vriendin verplichte me om mee te kijken..
maar was niet onaardig... geen aanrader maar als je een film met je vriendin moet kijken dan is deze wel te doen
Ik zit hem nu toevallig te 'kijken', terwijl ik achter internet zit. Geweldige film dus. Niet.
Oud 02 oktober 2009, 22:27   #9
Ricepuppet
Customizer

Is dit een grap van bijna 2 uur lang?

Wat een schijtfilm. Het verhaal is cliche en slaat totaal nergens op; de reden waartoe de hoofdrolspeelster dit lot overkomt is volledig uit zijn verband getrokken en argumentloos. De CGI special effects zijn om te huilen, zo nep en uit 2001. De rest van de effecten zijn eerder lachwekkend/komisch dan 'eng'. En de hele film leunt op de aloude schrikmomenten. Zelfs het bloed dat af en toe vloeit is lachwekkend slecht gemaakt vanuit de computer.
Oud 02 oktober 2009, 23:26   #10
Hunterr
XGN Punten: 3641
Banned

Hunterr's avatar

Rep kracht: 0 Hunterr is op de goede weg
haha vond de film ook eerder grappig dan eng. kut film zeg.
Hunterr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 oktober 2009, 00:42   #11
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Heb net Watchmen gezien, wist niet echt wat ik moest verwachten, maar ik vond het echt een vette film. Zit er nu nog een beetje in, soms heb ik echt even moeite weer uit de film te komen.

Oud 04 oktober 2009, 00:45   #12
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Nog een aanrader dus,nou das mooi.

Luctor et Ejaculator
Oud 04 oktober 2009, 11:09   #13
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
The Godfather voor de 4e keer hij blijft vet.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 oktober 2009, 11:49   #14
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

:
Shit, helemaal vergeten, die wilde ik me opnemen, want ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien, maar nu ben ik het vergeten
Oud 04 oktober 2009, 12:01   #15
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

:
Ik wil hem nog op Blu ray maar heb hem al jaren op Dvd een meesterwerk.

Luctor et Ejaculator
Antwoord

Tags
film, net gezien

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten