Oud 16 januari 2012, 17:12   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Webbrowser Games

Het is voor mij al lang geleden dat ik nog continu op Webbrowser games zat, gratis games weliswaar. Denk maar aan Travian, The West, OSM en vele anderen. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds OSM speel en dat nu al bijna 4 jaar lang, dag na dag

Ik vroeg me nu af of er mensen zijn die graag mee doen op een nieuwe gratis online game op de pc. Liefst in groep natuurlijk. Heb je andere voorstellen, laat het hier dan weten!

Enkele voorstellen:

Fusionfall

Vele bekende Cartoon Network personages worden ontworpen in een nieuwe stijl, de anime stijl. Deze worden dan geplaatst in een levende online wereld. Maak je eigen avatar en speel tevens tezamen met je favoriete personages.

http://fusionfall.cartoonnetwork.com/splashpage.php

Hobowars

Maak je eigen zwerver en neem het op tegen andere zwervers, train ratten, doe races in winkelwagentjes en veel meer.

http://www.hobowars.com/

Runescape

Een van de meest gekende browser games. Runescape laat je de middeleeuwse fantasie wereld online verkennen.

http://www.runescape.com/
Oud 16 januari 2012, 18:12   #2
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
ik kwam cut the rope online tegen.Blijkt een leuke game,

http://www.cuttherope.ie/

Verder speelde ik vroeger altijd ogame

http://www.ogame.nl/

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 18:13   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Je probeert het te hard.
Oud 16 januari 2012, 18:16   #4
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
OSM ftw! En op Chrome speel ik Angry Birds.
Oud 16 januari 2012, 18:37   #5
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
4 jaar lang elke dag??? Damn no life
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 18:50   #6
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Vroeger veel Tribal Wars gespeeld. Is na een tijdje ook geen ruk meer aan.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 19:05   #7
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Ik heb super, maar dan ook super veel browser- en flashgames gespeeld.

Nu kom ik zelfs af en toe nog op Runescape omdat er niets aan verbonden is I.V.B.M. tijd.
Vele browser games worden eentonig en saai zonder al teveel verandering.
Oud 16 januari 2012, 19:24   #8
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik heb vrij veel tribal wars gespeeld, maar het komt er gewoon op neer dat je wel moet betalen als je hoog genoeg komt en het kost te veel tijd.
Ook wel andere mafiaspelletjes gespeeld, runescape heel even en ook nog even travian. Ik heb overigens ook nog gladiator gespeeld en misschien mis ik nog een paar andere games.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 19:25   #9
PS3TheBest
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Vroeger speelde ik altijd Runescape en later was ik verslaafd aan OSM(online soccer manager). Ik speelde ook gewoon veel flash games op bijv spele.nl
Oud 16 januari 2012, 19:34   #10
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Je probeert het te hard.
En wat wil je daarmee nu weer zeggen?

Weer OT: Denk dat ik Hobowars wel eens ga uitproberen, ga me morgen registreren en is zien hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Niemand zin om mee te doen toevallig?

Ben nu op OSM bezig met Eendracht Aalst (favoriete club van de familie, zelf niet echt voetbalfan) en kan wel zeggen dat ik goed bezig ben.

Mijn OSM trouwens zodat je me kan toevoegen en me weet te vinden qua clubs

Oud 16 januari 2012, 20:25   #11
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Heb een hele tijd geleden ook wel aan OSM gedaan.

Kan je daar eigenlijk niet iets van een XGN groep in maken ofzo?

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 20:28   #12
yevve
XGN Punten: 1467
Forum-Verslaafd

yevve's avatar

Rep kracht: 6 yevve heeft een positieve uitstralingyevve heeft een positieve uitstraling
Ben 1 jaar geleden gestopt met Tribal Wars. Ik was daar één van de pro's, maar heb dat moeten stoppen. Sociaal leven etc... ging erop achteruit doordat het spel heel tijdrovend als je groter word. Ik heb het heel moeilijk gehad om van het spel af te kicken, maar het is me gelukt. En wonder boven wonder, ik heb aan het spel een heeeeele goede vriend overgehouden...
Oud 16 januari 2012, 21:00   #13
opii
XGN Punten: 1119
1+1=3

opii's avatar

Rep kracht: 7 opii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardig
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Heb een hele tijd geleden ook wel aan OSM gedaan.

Kan je daar eigenlijk niet iets van een XGN groep in maken ofzo?
Ja je kan een eigen competitie maken. Misschien wel een goed idee.

Maar om even antwoord te geven op Soko zijn vraag : Vroeger een jaartje osm gespeeld met vrienden was altijd wel leuk. Ook HEEL veel travian gespeeld (speed server). Dat spel vond ik echt geweldig. Helaas was k nog te jong ( lees had te veel slaap uren op een dag ) om met de echt grote jongens mee te kunnen. Dus speelde vooral in de middenmoot. ( als ik zo yevve hier boven lees misschien maar goed ook..)

PSN ID : Stvonm
opii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 00:58   #14
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Poeh zeg, ik heb veel webbrowser games gespeeld, er was een moment op school dat ik letterlijk 15 vensters open had staan nadat ik thuis kwam. Het waren vooral games als travian, ogame, ikariam en darkpirates. Spellen waar je of dorpen moest bouwen en andere aanvallen voor resources of games waar je een karakter had, er quests meedeed en zo levelde. Leken allemaal ook wel erg op elkaar. Nu zit ik eigenlijk alleen nog op Europe1400 en ik kijk af en toe op armor games voor wat leuke flash spellen. Maar ik ben nu toch meer bezig met de "echte" games.
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 14:54   #15
PS3TheBest
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden

Dit is mij OSM account

Sinds 2010 niet meer gespeeld zoals je ziet... ik was toen ook seizoenkaarthouder volgens mij.

misschien wel grappig om een toernooi te openen voor XGN'ers?

Edit: ik heb ook nog subaccounts maar daar kan ik niet op omdat ik geen seizoenskaarthouder meer ben, en ik heb ook nog een gewoon ander account maar ik ben te lui om dat ook nog hier te plaatsen

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten