Oud 04 april 2009, 22:52   #1
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Wat waren jou gamertags?

Hoevaak en waarin heb jij je gamertag verandert?

Ik heb hier een opsomming:

sneeuwvlokje
TDP Assassin
TDP Snowflake
Gc Koelkast
Koelkastjee
Koelkastje 013
Snowflake 013
D4YW4LK3r NL
Koelkastje 013
KOEKTROMMEL 013

Had ook nog een 2e account voor een maand: Gc cookie nl

Maar heb dus in t totaal aan 87 € aan naamveranderingen uitgegeven.
Oud 04 april 2009, 22:59   #2
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Haha, slechtste manier ooit om 87eu uit te geven. Op andere consoles dan PS3 weet ik niet echt meer. Maar ik heb CrossFire nooit een goede naam gevonden, en het _NL maakt het alleen nog maar slechter. Maar goed, ik had een redelijke Europese bekendheid als CrossFire bij 'online vrienden' en gewoon op PS3 online. Dus ik liet het maar.

Had nog wel 'WorkingClassHero'..

Oh, dit is het 360 subforum. Nou ja.
CrossFire_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 april 2009, 23:22   #3
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Eigenlijk had ik dit beter in het gaming algemeen kunnen zetten. Aangezien er meer ps3 gebruikers actief zijn dan xbox 360 gebruikers.

Ben t eens met jou, gewoon lelijk dat ik 90 euro uit heb gegeven, terwijl ik er 1,5 spel van had kunnen kopen. Maarja voorlopig houd ik deze.
Oud 05 april 2009, 14:23   #4
dmbfirefly
XGN Punten: 1370
Load"$",8

dmbfirefly's avatar

Rep kracht: 13 dmbfirefly is op de goede weg
waarom moet je in hemelsnaam je gamertag steeds veranderen? idd. de slechtste investering ooit
Oud 05 april 2009, 23:24   #5
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Waarschijnlijk ga ik nog 1 keer mijn naam veranderen, in Snowflake 013(naar mijn mening de beste tot nu toe. Maar heb gezien dat er een vieze naaper is geweest waarvan zijn naam Snowflake NL is.
Oud 07 april 2009, 20:13   #6
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
slechte investering, idd!
ik heb hem nog nooit verandert, vind mijn huidige goed genoeg voor de komende jaren: hikingemperor

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 april 2009, 01:35   #7
Colossus
XGN Punten: 1534
Forum-Verslaafd

Colossus's avatar

Rep kracht: 12 Colossus is op de goede weg
Euuuhhh ff denken hoor
- Nala360
- S9 I Colossus
- DLA Colossus
- TDP Colossus
- I ColoSsuZz I
Oud 09 april 2009, 07:14   #8
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
waarom zoveel?
voor dat geld kan je een paar goede oude games kopen...:S

Oud 12 april 2009, 19:34   #9
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Bij sommige clans wordt dat misschien van je verwacht.
CrossFire_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2009, 13:01   #10
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Al mijn gamertags onder elkaar:
wibra shopper.
onkruid. (onkruid vergaat niet)
witte neegur. (wit van buiten zwart van binnen)
danoontje. (danoontje geeftje online power)
zuidhof nl. (zuidhof mijn hometown)

Daarna was ik uit gekeken op alle games en ik ben toen over gestapt naar alleen maar de vetste Ubisoft games (anderen games, boeien) en omdat ik in een clan zat heb ik een hele nieuwe gamertag gemaakt en dat is:
GE zuidhof. (de website van me clan komt er snel aan)
Oud 13 april 2009, 14:11   #11
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

cool, maar bij GE denk ik toch eerder aan deze: http://www.ge.com/

Oud 13 april 2009, 17:27   #12
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
cool, maar bij GE denk ik toch eerder aan deze: http://www.ge.com/
Je dacht er pas aan, toen je GE op google tiepte en opeens op die site kwam, pak de klan UDF op google, dan komje uit op deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Disk_Format dus dat berichtje sloeg ook nergens op.

Laatst gewijzigd door GKillerX : 13 april 2009 om 17:57.
GE niss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2009, 01:04   #13
Colossus
XGN Punten: 1534
Forum-Verslaafd

Colossus's avatar

Rep kracht: 12 Colossus is op de goede weg
Nee sloeg idd nergens op Maarja...

Ontopic: heb nu iets van 5-6 gamertags gehad en vind nu wel prima, moest telkens veranderen om de Clantags :S kan beter niet in clan gaan
Oud 02 mei 2009, 21:21   #14
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colossus Bekijk bericht
Nee sloeg idd nergens op Maarja...

Ontopic: heb nu iets van 5-6 gamertags gehad en vind nu wel prima, moest telkens veranderen om de Clantags :S kan beter niet in clan gaan
Hahah, nee.. of je kunt gewoon een clan zoeken waar je geen gamertags hoeft te veranderen?

Ikzelf heb nog geen Live, maar als ik het heb.. dan meld ik mijn gamertag zo snel mogelijk..

Ik heb zin in een heerlijk lekker potje Halo 3 a.k.a. XGN style
Sleepwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 mei 2009, 11:01   #15
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Ik heb mijn naam voor de laatste keer verandert in Dokey 013

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten