|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() |
Wat waren jou gamertags?
Hoevaak en waarin heb jij je gamertag verandert?
Ik heb hier een opsomming: sneeuwvlokje TDP Assassin TDP Snowflake Gc Koelkast Koelkastjee Koelkastje 013 Snowflake 013 D4YW4LK3r NL Koelkastje 013 KOEKTROMMEL 013 Had ook nog een 2e account voor een maand: Gc cookie nl Maar heb dus in t totaal aan 87 € aan naamveranderingen uitgegeven. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha, slechtste manier ooit om 87eu uit te geven. Op andere consoles dan PS3 weet ik niet echt meer. Maar ik heb CrossFire nooit een goede naam gevonden, en het _NL maakt het alleen nog maar slechter. Maar goed, ik had een redelijke Europese bekendheid als CrossFire bij 'online vrienden' en gewoon op PS3 online. Dus ik liet het maar.
Had nog wel 'WorkingClassHero'.. Oh, dit is het 360 subforum. Nou ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
![]() ![]() ![]() |
Eigenlijk had ik dit beter in het gaming algemeen kunnen zetten. Aangezien er meer ps3 gebruikers actief zijn dan xbox 360 gebruikers.
Ben t eens met jou, gewoon lelijk dat ik 90 euro uit heb gegeven, terwijl ik er 1,5 spel van had kunnen kopen. Maarja voorlopig houd ik deze. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Al mijn gamertags onder elkaar:
wibra shopper. onkruid. (onkruid vergaat niet) witte neegur. (wit van buiten zwart van binnen) danoontje. (danoontje geeftje online power) zuidhof nl. (zuidhof mijn hometown) Daarna was ik uit gekeken op alle games en ik ben toen over gestapt naar alleen maar de vetste Ubisoft games (anderen games, boeien) en omdat ik in een clan zat heb ik een hele nieuwe gamertag gemaakt en dat is: GE zuidhof. (de website van me clan komt er snel aan) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
cool, maar bij GE denk ik toch eerder aan deze: http://www.ge.com/
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd door GKillerX : 13 april 2009 om 17:57. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 2776
Banned
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
![]() Ikzelf heb nog geen Live, maar als ik het heb.. dan meld ik mijn gamertag zo snel mogelijk.. Ik heb zin in een heerlijk lekker potje Halo 3 a.k.a. XGN style |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave