|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer
Rep kracht: 10
![]() |
Wat vind jij de allerbeste game voor de Playstation 2?
Wat vind jij de allerbeste game voor de Playstation 2?
Ik heb zelf het meeste plezier beleefd met Grand Theft Auto: San Andreas. Veel vrijheid, veel missies, maar boven alles: je kunt alles doen wat je wil (jetpack, parachutespringen, straaljager, en veel andere toffe vliegtuigen). Dat gevoel heb ik pas weer terug gekregen bij GTA TBOGT. Daar was het ook weer lekker "over-the-top". Maar daar gaat het niet over want dat is natuurlijk een PS3-game Ik ben benieuwd ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Mijn beste vriend heeft een ps2 en destijds hebben we een aantal games enorm veel gespeeld.
Def Jam Fight for New York Deze game was super awesome, vooral omdat je met zijn 4en kon ass kicken. Je kon je eigen personage maken (ik had een Amish-guy gemaakt ) en daarmee iedereen in mekaar trappen in de stijl waarin jij wilt (Martial Arts, Street Fighter, Wrestling etc). Metropilismania Maar weinig mensen kennen deze game denk ik, maar het was cool. Je was een soort burgemeester en moest de stad 'onderhouden'. Je speelde vanuit het Third person perspectief. Als je een weg wilde aanleggen nam je het krijtje in je hand en waar je liep daar kwam de weg. Het was ontzettend leuk om dit te spelen Alle DBZ games Hier heb ik er ontzettend veel van gespeeld op de ps2, allemaal waren ze leuk. Eerst was het een 2D-fighter, zoals Tekken enzo zeg maar, maar later (met Tenkaichi meen ik) gingen ze naar 3D waarmee je door een heel level kon vliegen. Beide versies waren ze onwijs gaaf. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

) en daarmee iedereen in mekaar trappen in de stijl waarin jij wilt (Martial Arts, Street Fighter, Wrestling etc).

Lineaire weergave