|
|||||||
| Bekijk resultaten enquête: Ik koop mijn games bij | |||
| 4EverGames |
|
0 | 0% |
| 12Game.com |
|
4 | 12,90% |
| Amazon |
|
0 | 0% |
| Bart Smit |
|
7 | 22,58% |
| Bol |
|
6 | 19,35% |
| Dreamland |
|
1 | 3,23% |
| Ebay |
|
2 | 6,45% |
| Free Record Shop |
|
11 | 35,48% |
| Game Mania |
|
15 | 48,39% |
| Gamestop |
|
1 | 3,23% |
| MyGameShop |
|
0 | 0% |
| NedGame |
|
2 | 6,45% |
| YourGameZone |
|
0 | 0% |
| Zavvi |
|
0 | 0% |
| Nog ergens anders... |
|
15 | 48,39% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
uhm game mania, of mediamarkt
maar vaak loop ik even rondje stad.( alle bekende winkels) om te kijken waar het het goedkoopste is. online koop ik alleen bij bol.com , of in de itunes store. ik ben niet zo van ideal enzo. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Games waar ik al lan naar uitkijk koop ik gewoon bij bol.om of 12game.com, of bij de mediamarkt, zodat ik z op dag in huis heb. Oftewel: gears of war, halo, forza, enz. De rest (zoals battlefield, fable) koop ik bij zavvi.nl, gamehubs.com, ebay, marktplaats of amazon.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Editor
|
Weten jullie trouwens dat Game Mania van Free Record shop is, de prijzen zijn zelfs identiek hetzelfde over het algemeen. Game Mania is overgekocht en uitgebreid door Free Record, omdat Gamestop van plan was naar België, Nederland en Luxemburg te komen. In 2008 kochten ze meer dan 50 Free Record winkels over in Noorwegen en maakten er Gamestop winkels van. Nadien deden ze in Frankrijk hetzelfde met Micromania.
Enkele jaren voordien had Free Record in 2006, Game Mania overgekocht en onder hun bewind genomen. Met andere woorden in België hebben zij zo goed als de hele game markt in handen. Aangezien Bart Smit & Dreamland volgens mij niet veel games meer verkopen, aangezien die twee bedrijven in feite één geheel zijn. In Nederland heb je nog vele andere zaken en vooral internet sites,dat heb je hier dus niet of amper. In feite zou er ook zo'n gigantische Belgische website moeten komen die goedkoper games verkoopt. Of gewoon een ander bedrijf dat winkels opstart in België, heb altijd die droom gehad om zoiets op te starten, maar tenzij ik de lotto win, komt er niets van in huis |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Webshop starten kost niet zoveel geld hoor, Soko. Voor iets van €1500 heb je een hele mooie. Je kan zelfs gratis systemen gebruiken die voor in het begin prima te doen zijn. Dan kan je zélfs nog zorgen dat je een contract afsluit met een exporteur in Azië en in je webshop vermelden dat de verzending 8-10 dagen kan duren. Loop je ook geen voorraadrisico's. Begin klein en als je het goed doet, ben je uiteindelijke een grote jongen
![]() |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

maar vaak loop ik even rondje stad.( alle bekende winkels) om te kijken waar het het goedkoopste is.
online koop ik alleen bij bol.com , of in de itunes store. 

Lineaire weergave