Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Gaming Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Ik koop mijn games bij
4EverGames 0 0%
12Game.com 4 12,90%
Amazon 0 0%
Bart Smit 7 22,58%
Bol 6 19,35%
Dreamland 1 3,23%
Ebay 2 6,45%
Free Record Shop 11 35,48%
Game Mania 15 48,39%
Gamestop 1 3,23%
MyGameShop 0 0%
NedGame 2 6,45%
YourGameZone 0 0%
Zavvi 0 0%
Nog ergens anders... 15 48,39%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 januari 2012, 23:08   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Waar koop jij je games?

Kan me niet meteen een topic als deze herinneren en indien we er één vinden wel dan kan het geüpdatet worden door middel van deze . Daarnaast ben ik gewoon nieuwsgierig.
Oud 18 januari 2012, 23:17   #2
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
uhm game mania, of mediamarkt maar vaak loop ik even rondje stad.( alle bekende winkels) om te kijken waar het het goedkoopste is. online koop ik alleen bij bol.com , of in de itunes store. ik ben niet zo van ideal enzo.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 23:20   #3
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol Bekijk bericht
uhm game mania, of mediamarkt maar vaak loop ik even rondje stad.( alle bekende winkels) om te kijken waar het het goedkoopste is. online koop ik alleen bij bol.com , of in de itunes store. ik ben niet zo van ideal enzo.
Damm jij bent vlug, was nog bezig met de poll te maken en je had al gereageerd lolz.
Oud 18 januari 2012, 23:24   #4
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Damm jij bent vlug, was nog bezig met de poll te maken en je had al gereageerd lolz.
lol:p zal hem even invullen hoor

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 06:50   #5
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Meestal koop ik mijn games bij NedGame. De prijzen zijn goed en ze hebben een mooi groot aanbod! Zowel in nieuw, 2e hands, retro en merchandise.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 08:11   #6
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Eigenlijk altijd Gamemania of Free Record Shop
Oud 19 januari 2012, 08:27   #7
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Gamemania // bol.com
Oud 19 januari 2012, 10:15   #8
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Altijd Game Mania eigenlijk.
Oud 19 januari 2012, 10:51   #9
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Gamehubs.com, Ebay of Thehut.com
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 11:22   #10
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Naast degene die ik al heb aangeklikt in de enquête, koop ik ook games bij intertoys, media markt en saturn.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 12:05   #11
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Games waar ik al lan naar uitkijk koop ik gewoon bij bol.om of 12game.com, of bij de mediamarkt, zodat ik z op dag in huis heb. Oftewel: gears of war, halo, forza, enz. De rest (zoals battlefield, fable) koop ik bij zavvi.nl, gamehubs.com, ebay, marktplaats of amazon.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 13:52   #12
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Weten jullie trouwens dat Game Mania van Free Record shop is, de prijzen zijn zelfs identiek hetzelfde over het algemeen. Game Mania is overgekocht en uitgebreid door Free Record, omdat Gamestop van plan was naar België, Nederland en Luxemburg te komen. In 2008 kochten ze meer dan 50 Free Record winkels over in Noorwegen en maakten er Gamestop winkels van. Nadien deden ze in Frankrijk hetzelfde met Micromania.

Enkele jaren voordien had Free Record in 2006, Game Mania overgekocht en onder hun bewind genomen. Met andere woorden in België hebben zij zo goed als de hele game markt in handen. Aangezien Bart Smit & Dreamland volgens mij niet veel games meer verkopen, aangezien die twee bedrijven in feite één geheel zijn.

In Nederland heb je nog vele andere zaken en vooral internet sites,dat heb je hier dus niet of amper. In feite zou er ook zo'n gigantische Belgische website moeten komen die goedkoper games verkoopt. Of gewoon een ander bedrijf dat winkels opstart in België, heb altijd die droom gehad om zoiets op te starten, maar tenzij ik de lotto win, komt er niets van in huis .
Oud 19 januari 2012, 14:13   #13
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Webshop starten kost niet zoveel geld hoor, Soko. Voor iets van €1500 heb je een hele mooie. Je kan zelfs gratis systemen gebruiken die voor in het begin prima te doen zijn. Dan kan je zélfs nog zorgen dat je een contract afsluit met een exporteur in Azië en in je webshop vermelden dat de verzending 8-10 dagen kan duren. Loop je ook geen voorraadrisico's. Begin klein en als je het goed doet, ben je uiteindelijke een grote jongen
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 14:18   #14
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik dacht het ook bij meerdere Nederlandse webshops zo was, dat ze ook verzendingen naar België versturen. Misschien dat daar wel iets meer voor gerekend wordt...

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 14:58   #15
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Webshop starten kost niet zoveel geld hoor, Soko. Voor iets van €1500 heb je een hele mooie. Je kan zelfs gratis systemen gebruiken die voor in het begin prima te doen zijn. Dan kan je zélfs nog zorgen dat je een contract afsluit met een exporteur in Azië en in je webshop vermelden dat de verzending 8-10 dagen kan duren. Loop je ook geen voorraadrisico's. Begin klein en als je het goed doet, ben je uiteindelijke een grote jongen
Lijkt me interessant maar zou nooit aan zoiets beginnen op men eentje en eerlijk gezegd zou ik bitter weinig weten van hoe zo'n zaak draaiende te houden en contracten af te sluiten en dergelijke. Een echte winkel zou voor mij iets makkelijker zijn, kennis van kassawerk, kennis van boekhouden (minder dan vroeger), familie heeft meer dan 60 jaar een autozaak gehad dus die zouden kunnen helpen omtrent ja alles in feite. Websites is iets helemaal anders.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten