|
|
#1 |
|
XGN Punten: 659
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
[VRAAG] Xbox360 Game kopen
Hallo mensen.
Ik werk al een tijdje en heb nu dus een heleboel geld over. Mijn vraag is: Welke game zal ik kopen??? Ik zit zelf te denken aan DiRT 3, La Noire, GH:Wariors of Rock, PoP: Forgotten Sands (€20) en nog wat meer titels. Welke game zal ik kopen??? (ook leuke goedkopere(oudere) titels zijn ook goed) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!
Rep kracht: 15
![]() |
L.A. Noire is een dijk van een game, waar je je vele uren zal mee kunnen entertainen. natuurlijk als je graag de detectieve bent.
PoP; forgotten sands is een beetje een let down, versta me niet verkeerd, het is een toffe game, maar koop dan liever de HD versies van de PS2 games. deze zijn kwa sfeer (in mijn ogen) veel toffer. voor de rest van die games kan ik je niet helpen, het enige wat ik je kan zeggen is "Koop een game, die je het meeste aanspreekt". hoe dan ook ik weet zeker dat je je uren zal amuseren, alvast veel plezier. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| xbox 360 game kopen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave