|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!
Rep kracht: 15
![]() |
[vraag] Xbox slim kopen of niet?
Hey, Ik zit al een tijd met een vraag.
zou ik een xbox slim kopen ja of nee? ik heb al een ps3, maar er komen games uit die me boeien en die niet op de ps3 verschijnen. verder game ik regelmatig online. Maar het enige dat me tegenhield bij de vorige xbox 360 was de failrate. het internet stond er vol van. Nu vraag ik me af of het met de nieuwe console veel verbeterd is. aangezien jullie hieromtrent meer ervaring hebben dan ik, heb ik graag jullie gedacht. thanks ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De nieuwe xbox gaat bijna niet meer kapot, maar het is natuurlijk jouw keuze. Een 360 slim kost geen drol meer, en er zijn heel wat pareltjes om te spelen. De vraag is wel of jij 220 euro overhebt om een stuk of 8-9 exclusive series te spelen (de rede dat ik geen ps3 koop)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 987
XGN Master
Rep kracht: 0
![]() |
Halo>Killzone
Gears of War> Resistance Fable>Rachet and Clank? ![]() Forza> GT5 Mass Effect>ook op ps3. Maar ja, als jij dat niks vind neem je een 360. Alleen waarom had je dat niet eerder bedacht toen je een next-gen console ging kopen? ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 2058
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() |
Een discussie over welke console er beter is, heeft naar mijn mening nooit een winnaar. Wat betreft exclusives moet je gewoon kijken naar wat jij het leukst vindt. De één kan LittleBigPlanet helemaal het einde vinden terwijl iemand anders weer veel liever Gears of War speelt (om maar wat te noemen!).
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!
Rep kracht: 15
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welke games wil je dan graag gaan spelen?
Ik heb zelf een slim en ben er zeer tevreden mee. Hij is lekker stil in tegenstelling tot de gewone 360's en met die 250gb opslagruimte ben ik nu toch ook wel blij. Geen problemen mee gehad verder, en hoor ook van anderen niks. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave