|
|
#1 |
|
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 0
![]() |
[Vraag] Xbox ruimte
Hey,
ik heb niet echt ruimte op m'n Xbox. En daarom heb ik besloten om een 60GB HDD te kopen(heb nu namelijk maar 20GB ) Maar aangezien sommige: updates, uitbreidingen ect op die oude HDD staan en je volgens mij niet van de ene HDD iets naar de andere HDD kan zetten. Had ik bedacht: 'Nou dan neem ik toch gewoon een USB-stick gooi alle uitbreidingen van de oude HDD op de USB-stick doe m'n nieuw HDD erin en doe alles weer' terug probeem opgelost toch? Nou mijn vraag is dus: is dit mogelijk ? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 1071
Editor
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() |
Heb dit even recht van de Xbox website gehaald:
"Een USB-stick gebruiken Als je maar weinig content hoeft over te zetten (zoals een gamertag of een opgeslagen game), kun je een USB-stick gebruiken om de content naar je nieuwe console te verplaatsen. Meer informatie over het gebruik van een USB-stick vind je op www.xbox.com/storage. Opmerking: de Xbox 360-console kan maximaal 16 GB naar een USB-stick kopiëren. Als je meer dan 16 GB aan content wilt overzetten, moet je de Hard Drive Transfer Kit gebruiken." Meer info vind je hier: http://www.xbox.com/nl-NL/Live/Transfer |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave