|
|
#1 |
|
XGN Punten: 352
Rookie
Rep kracht: 0
![]() |
[Vraag] XBOX 360 Wireless Network Adapter
Hallo!
Ik ben van plan een Wireless Adapter te kopen voor de XBOX. Ik heb er een paar vragen over. Ik heb niet echt veel verstand van internet en die dingen dus verbeter me als ik foute termen o.i.d. gebruik. Allereerst: Ik heb in huis deze situatie: Een KPN Experia Box: de Speedtouch 780. We hebben een desktop (met een klein kabeltje uit de muur; WLAN??) met daaraan een netwerkprinter, je kunt dus printen vanaf onze laptop, die draadloos met internet is verbonden, zonder dat de pc aan staat. Ook is er in huis een iPod touch die op de wifi zit. Mijn eerste vraag: Werkt de XBOX 360 Wireless Network Adapter wel met de Speedtouch 780 van KPN? Mijn tweede vraag: Raakt het wifi netwerk niet overbelast op de een of andere manier? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door GKillerX : 07 juni 2009 om 17:41. Reden: geen reclame |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rookie
![]() |
Maar als je aan 't gamen bent op Live en er is iemand anders op de laptop aan 't downloaden dan wordt de internetverbinding natuurlijk trager toch?
En wat is een goede internet snelheid om een beetje lagvrij te gamen op Live i.c.m. zo'n adapter? |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Rookie
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 1597
Forum-Koning
Rep kracht: 14
![]() |
Citaat:
ik gebruik ook adapter, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe snel internet nodig is, maar ik heb niet zo'n goede router maar gaat toch wel snel als ik onze 2 pc's aan de router sluit met draad... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
's nachts zijn de stroomkosten alleen lager als je dubbelabonnement hebt, anders is het dezelfde prijs als overdag. maar dan nog kan je beter 's nachts dowloaden, want ik neem aan dat je niet zit te gamen dan
snel downloaden en overdag 'snel' gamen ![]() |
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Rookie
![]() |
Citaat:
Daarom overweeg ik de adapter. Citaat:
![]() Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic, ik weet genoeg; ik koop 'm. Hij is nu maar 60 euro bij consoleshop.nl. ![]() |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Rookie
![]() |
Citaat:
Verbinding weet ik niet? (vast wel snel genoeg ) Ik download nu met 750 kb/s. Dat zal wel genoeg zijn. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ik heb ook nog een maand out-of-the-box.
Lineaire weergave