Oud 11 september 2011, 19:21   #16
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Metroid wil ik ook nog wel eens binnenhalen, maar blijf twijfelen.
Metroid: Other M is geen RPG hé.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:45   #17
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Metroid: Other M is geen RPG hé.
Nee, klopt. Ik zei het omdat Nemesis meldde dat 'ie die had gekocht.
Oud 17 september 2011, 21:07   #18
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheLegendOf1977 Bekijk bericht
Ik heb zelf geen Wii maar als ik er een had zou ik zeker voor: Monster hunter of de nieuwe game: Xenoblade chronicles gaan, lijken mij beide erg vet!
Dit dus.

Anders koop je toch games van de vorige generatie zoals Paper Mario: TTYD, Skies of Arcadia, Tales of Symphonia, Baten Kaitos? Als je toch per sé een Wii game wilt, dan kun je Super Paper Mario, Fire Emblem Radiant Dawn of Rune Factory Frontier (<3) proberen.
Arcadia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten