Oud 30 augustus 2011, 08:52   #1
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
[Vraag] Welke Wii RPG is de moeite waard?

Hey mensen,

Ik speel sinds kort af en toe weer s op mijn Wii en vind het altijd leuk om RPG's te spelen. De enige RPG die ik heb is Tales of Symphonia 2. Hebben jullie nog titels om aan te raden?
Oud 30 augustus 2011, 10:15   #2
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Ik heb zelf geen Wii maar als ik er een had zou ik zeker voor: Monster hunter of de nieuwe game: Xenoblade chronicles gaan, lijken mij beide erg vet!
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2011, 11:10   #3
Nemesis NL
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Zat ik ook al aan te denken maar volgens mij zijn er niet veel RPG's op de Wii.
Oud 30 augustus 2011, 11:16   #4
TheLegendOf1977
Forum-Verslaafd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemesis NL Bekijk bericht
Zat ik ook al aan te denken maar volgens mij zijn er niet veel RPG's op de Wii.
Het probleem voor de Europese Wii gebruiker is dezelfde als die voor de Europese Xbox360/PS3 bezitter: er komen zat RPG's uit, alleen niet in Europa...
Kijk maar eens naar deze lijst en hoeveel er daarvan in Nederland te koop zijn:

http://www.listal.com/list/rpg-world-wii-edition
Oud 31 augustus 2011, 17:51   #5
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Xenoblade Chronicles zou ik in ieder geval meegraaien Of als je twijfelt, wacht onze recensie af, komt er binnenkort aan!

Edit: De recensie staat inmiddels online met een vette 9,2. Je kunt hem hier lezen.

Laatst gewijzigd door jellebrtmns : 02 september 2011 om 16:44.
jellebrtmns is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 september 2011, 20:52   #6
Nemesis NL
Forum-Koning

Heb ondertussen xenoblade, baroque en Metroid Other M gekocht.
Oud 02 september 2011, 20:55   #7
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
kort maar krachtig: GEEN
Oud 02 september 2011, 21:03   #8
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Monster hunter.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 september 2011, 21:10   #9
Nemesis NL
Forum-Koning

Monster Hunter ga ik binnenkort nog ff scoren als ik hem ergens kan vinden voor een leuke prijs.
Oud 04 september 2011, 09:34   #10
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Little King's Story mag absoluut niet in je collectie ontbreken. Een geweldige game die al het goede van een RPG en een strategiespel combineert.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 september 2011, 19:58   #11
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Nemesis, wat vind je van Xenoblade en Metroid?

Metroid wil ik ook nog wel eens binnenhalen, maar blijf twijfelen.
Oud 04 september 2011, 21:01   #12
Nemesis NL
Forum-Koning

Vind Xenoblade tot nu toe erg tof en Metroid is heel anders dan de voorgaande delen maar ook wel erg tof.
Oud 06 september 2011, 22:41   #13
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

O, ik heb nog nooit Metroid gespeeld, dus de verschillen zal ik niet merken
Oud 08 september 2011, 15:12   #14
TheLegendOf1977
Forum-Verslaafd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
O, ik heb nog nooit Metroid gespeeld, dus de verschillen zal ik niet merken
WAT!? Nog nooit een Metroid game gespeeld!? Heiden! Volgens mij kan je op virtual console super metroid downloaden en anders zijn de metroid primes ook zeker aan te raden!
Oud 08 september 2011, 20:40   #15
Thief
XGN Punten: 242
Editor

Rep kracht: 0 Thief zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheLegendOf1977 Bekijk bericht
WAT!? Nog nooit een Metroid game gespeeld!? Heiden! Volgens mij kan je op virtual console super metroid downloaden en anders zijn de metroid primes ook zeker aan te raden!
Dit dus. Jelle, daar gaat mijn respect voor jou
Thief is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten