|
|
#38 |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 29
![]() |
precies, alleen is het jammer dat ik hem ook oblivion heb aangesmeerd, ik vond dat zo'n geweldig spel. toen heb ik een beetje leuke verhalen erover verteld, en nu heeft hij het ook. en omdat het een goede RPG is zal het zeker een tijdje duren voordat hij weer een ander spel koopt dat ik dan van hem kan rippen
![]() |
|
|
|
|
|
#41 |
|
XGN Punten: 6112
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Jazeker een coole game, het leuke is dat je em waarschijnlijk al goedkoper kan kopen. Hoewel sommige gamewinkels doorhebben dat het een goede game is. (4allgamers.nl rekent nog de volle prijs terwijl andere games (perfect dark) voor 25/30 euro al te koop zijn)
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 29
![]() |
voor mij was Oblivion de game...
en halo 3 wordt de de game ![]() voor tomb raider ga ik wel ff kijke bij de intertoys hier in de buurt (ik zal maar geen namen noemen) want de eigenaares is een goede kennis van mij ouders, dus krijg ik bijna alles tegen aankoopprijs (zo had ik de 360 premium voor 315 euries! ) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
XGN Punten: 5858
Nulli Cedo.
Rep kracht: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb de 360 ongeveer een half jaar nu en de vetste Games voor mij zijn........Tromgeroffel!!!!
Hot list. 1-Gears of war ( het wachten waard geweest) 2-Beide Call of Duty delen (hoewel scripted zeer intense shooter) 3-Zowel Nba live 07 als Nhl07 en sinds vandaag fight night 3. ( hoewel ik weinig van ijshockey weet gewoon een ontzettend coole game,en Nba live speel ik gewoon al jaren) |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave