|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6112
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
[Vraag] Welke game is tot nu toe jou favoriet?
Ik heb nu de eer gehad veel verschillende games te mogen spelen, en heb nu wel een favoriete game.
1. Kameo 2. COD 2 3. American Wasteland --- Kameo was eerst ff wennen en een beetje lastig. Daarom vondt ik er eigenlijk niets aan en ben ik gestopt met spelen. Maar na een paar weken heb ik het weer opgepakt en begreep ik alles beter. Heb er even een walkthrough bijgepakt op sommige stukken en heb me echt GRUWELIJK vermaakt. Bij Call of Duty is het natuurlijk leuk dat je het op Veteran gaat uitspelen voor de gamerscore. Dit was serieus de eerste game in me leven die ik op veteran heb gespeeld. Echt goed dus. Ook de multiplayer van cod2 is nu beter (geen lag meer) maar ik heb niet echt meer de drang om het te spelen met alle nieuwe games op me bureau. American wasteland heeft niet de next-gen graphics maar wel een fantastisch verhaal en wrede tricks. Ik heb me super vermaakt met die game! Kijk op 360nieuws.nl voor reviews van de games. Wat zijn jou favorieten? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 0
Nieuwkomer
|
Re: Welke game is tot nu toe jou favoriet?
ik moet zegge dat ik kameo erg leuk vond...
en need for speed mw was ook 2 dagen leuk daarna niet meer maar t beste spel tot nu toe vind ik graw 1 GRAW 2 KAMEO 3 Amped tja dit is mijn top 3 momenteel amped heeft een waanzinnig verhaal onzin maar lache.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 16
![]() |
ben op dit moment bezig met Oblivion (verwacht binnenkort de review), en dit is zeker mijn favoriet op dit moment.
Op de tweede plaats staat call of duty. Gewoon een topgame, zeker nu de multiplayer patch er is. Als derde denk ik dat ik GUN moet neerzetten. De game was dan wel niet helemaal next-gen, maar wel gewoon heel leuk om te spelen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuwkomer
|
top 3
dit zijn gewoon de top spellen van de 360 op dit moment
-oblivion -GRAW -fight night round 3 oblivion= kan je gewoon zo lang blijven spelen ik heb nu 112 uur gespeelt heb dan wel alle achievements gehaalt maar er blijven nog gewoon missie komen daarom staat die bij mij op nummer 1 GRAW= multiplayer is errug Fight night =je zit egt in dat gevecht in tegenstelling tot doa4 waar je gewoon op een paar knoppies moet drukken |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave