|
|
#515 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
![]() Een dag of 3 geleden God Of War 1 volledig uitgespeeld, ook alle trophies gehaald. Weer platinum bij. GoW2 daar in tegen is wederom enorm belachelijk irritant qua challenges, dus geen platinum. En ben dan maar nu begonnen aan Gow3, en ik ben nu al zeker dat wederom die challenges irritant zullen zijn. By the way, waarom willen game ontwerpers hun games irritant maken door te overdrijven qua moeilijkheid? Er is een verschil tussen moeilijk en irritant str*nt vervelend "ik heb goesting het tegen de muur te smijten" moeilijk. Toen ik jong was ging het tenminste nog om plezier maken in games, die tijden zijn al lang voorbij blijkbaar. |
|
|
|
|
#516 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redeemed (100% SP Red dead redemption)
@Sokolov Gow 2 is toch makkelijk? Ik had juist meer moeite met GOW1 challenges, omdat je daar niet op kon slaan en het dus in één keer moest doen. Maar een beetje moeilijksheidgraad moet er wel in zitten voor een platinum, al moet ik zeggendat ik bij GOW1 bij de challenges wel een aantal meltdowns heb gehad ![]() |
|
|
|
|
#517 |
|
XGN Punten: 2615
Editor
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vanwege de vele reacties en vele views wordt er een nieuw topic opgemaakt, dit om overbelasting van de database te voorkomen.
Heb je vragen? stuur een mail naar: n.voorn@gmail.com |
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave