Oud 07 juni 2010, 13:05   #511
JCVito1989
XGN Punten: 3017
Senior Member

JCVito1989's avatar

Rep kracht: 0 JCVito1989 zal snel beroemd worden
Ik heb een Rockstar developer gekilled bij Red Dead Redemption Multiplayer en nu heb ik daar zo'n trophy van
Oud 05 juli 2010, 21:20   #512
lilrobbie22
XGN Punten: 1197
Member

lilrobbie22's avatar

Rep kracht: 0 lilrobbie22 is op de goede weg
platina voor uncharted 2
lilrobbie22 is offline  
Oud 05 juli 2010, 21:24   #513
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Alle Single player RDR trophies, met uitzondering van 100% en 500 kills met mounted gun.
Zit nu op iets van 98%, dus zal wel snel de rest hebben.
Ubiytsa is offline  
Oud 06 juli 2010, 10:45   #514
Linus
XGN Punten: 2231
Ave Caesar

Linus's avatar

Rep kracht: 22 Linus is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Linus
Platinum op Battlefield Bad Company 2.
Linus is offline  
Oud 07 juli 2010, 14:24   #515
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV

Een dag of 3 geleden God Of War 1 volledig uitgespeeld, ook alle trophies gehaald. Weer platinum bij.

GoW2 daar in tegen is wederom enorm belachelijk irritant qua challenges, dus geen platinum. En ben dan maar nu begonnen aan Gow3, en ik ben nu al zeker dat wederom die challenges irritant zullen zijn.

By the way, waarom willen game ontwerpers hun games irritant maken door te overdrijven qua moeilijkheid? Er is een verschil tussen moeilijk en irritant str*nt vervelend "ik heb goesting het tegen de muur te smijten" moeilijk. Toen ik jong was ging het tenminste nog om plezier maken in games, die tijden zijn al lang voorbij blijkbaar.
Oud 07 juli 2010, 15:19   #516
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Redeemed (100% SP Red dead redemption)

@Sokolov
Gow 2 is toch makkelijk? Ik had juist meer moeite met GOW1 challenges, omdat je daar niet op kon slaan en het dus in één keer moest doen. Maar een beetje moeilijksheidgraad moet er wel in zitten voor een platinum, al moet ik zeggendat ik bij GOW1 bij de challenges wel een aantal meltdowns heb gehad
Ubiytsa is offline  
Oud 08 juli 2010, 10:03   #517
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Vanwege de vele reacties en vele views wordt er een nieuw topic opgemaakt, dit om overbelasting van de database te voorkomen.
Heb je vragen? stuur een mail naar:
n.voorn@gmail.com

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten