|
|
#17 |
|
XGN Punten: 2990
I Master-Mind
Rep kracht: 13
![]() ![]() |
Yep moet je met hun achter de schermen lopen ga Wolfenstein en Batman: Arkham Asylum kopen als ze uit zijn
alles is geseald dus orgineel en de punten heb ik ook al op xbox.com gezet xbox live niet, aangezien ik pas over anderhalf maand weer pas thuis ben is het zonde |
|
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 5858
Nulli Cedo.
Rep kracht: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb een mooi adresje gevonden op internet via marktplaats en bestel daar nu mijn games vandaag Halo wars besteld voor 27,50€ en Overlord 2 voor 32,50€.
Alles keurig ingeseald had laatst Nba 2k9(24,50) en H.A.W.X.(29,50) besteld en in perfecte staat ontvangen. Dus ik haal geen reet meer in de winkel. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
XGN Punten: 5521
Forum-Legende
|
Citaat:
Burnout Revenge - Kreeg ik bij me Xbox 360 Virtua Fighter 5 - Zelf voor 30,- gekocht. Street Fighter IV - gekregen bij PU abbo. Sonic the Hedgehog - 2de hands voor maar 5,- Assassin's Creed - 2de hands voor maar 15,- Gears of War - 2de hands voor maar 10,- Dus heb ik pas 60,- euro uitgegeven aan games. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave