Oud 04 februari 2012, 23:12   #781
Hagg070
XGN Punten: 233
Junior Member

Hagg070's avatar

Rep kracht: 0 Hagg070 is op de goede weg
Vorig weekend Crazy Taxi op PSN gekocht voor tussendoor. Kostte me 2,50 om weer even die Dreamcast ervaring op te doen haha
Hagg070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 februari 2012, 17:25   #782
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Zonet Rage: Anarchy Edition + Ninja Gaiden Sigma 2 gekocht voor €29,- in totaal. Koopje!

Overigens ongelofelijk dat Rage zo snel in prijs is gedaald. Vallen de verkopen zo hard tegen? Ik vond de demo buitengewoon vet.
Oud 18 februari 2012, 17:56   #783
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Soul Calibur 5 vandaag gekocht
Oud 20 februari 2012, 15:50   #784
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
Mijn laatste aankoop is The Darkness II op mijn PS3
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 18:55   #785
daviddoff
XGN Punten: 111
Junior Member

daviddoff's avatar

Rep kracht: 0 daviddoff is op de goede weg
Mijn laatste aankoop was Call of Duty: Modern Warfare 3 voor € 33,-
daviddoff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 maart 2012, 07:47   #786
IDWGROEP
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 11 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
Na bijna een jaar niet te hebben gespeeld op de PS3 heb ik gister Uncharted 3 en The Jak & Daxter Trilogy gehaald.
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 maart 2012, 12:54   #787
zalikffmeelopen
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen

zalikffmeelopen's avatar

Rep kracht: 7 zalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereen
:
Zonet Rage: Anarchy Edition + Ninja Gaiden Sigma 2 gekocht voor €29,- in totaal. Koopje!

Overigens ongelofelijk dat Rage zo snel in prijs is gedaald. Vallen de verkopen zo hard tegen? Ik vond de demo buitengewoon vet.
Ik vond de game sowieso vet.

OT:
Batman 2, Need for Speed: The Run en La Noire (complete edition).
Oud 09 maart 2012, 15:39   #788
q4roel
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Laatst Just Cause 2 gekocht voor een tientje. Ontzettend hoog fun-gehalte, heb me zelden zo vermaakt met een game.
Oud 09 maart 2012, 16:40   #789
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Waar heb je die vandaan, Roel?

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 maart 2012, 17:20   #790
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
@q4Roel ik heb al iets van 70 uur in Just Cause 2 zitten, waarvan 50 gewoon rondgaan en alles kapotmaken. Het is echt 1 van de leukere games die je kan hebben
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2012, 10:00   #791
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Mijn laatste aankoop:

The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2012, 12:36   #792
q4roel
Forum-Koning

q4roel's avatar

:
Waar heb je die vandaan, Roel?
PlayStation Day op thehut.com. Dat is elke dinsdag, games als Just Cause 2 staan er dan soms tussen voor een tientje. Games als Battlefield 3 en Assassin's Creed: Revelations kun je dan met een beetje geluk voor 25 euro op de kop tikken. Het is echter altijd de vraag welke games er in de aanbieding zijn op PlayStation Day.

Op Zavvi.nl staan ook veel games voor belachelijk lage prijzen waar bedrijven als bol.com niks tegen kunnen beginnen. Het enige nadeel bij thehut.com en zavvi.nl is dat de levertijd altijd minimaal een week is, maar vaak duurt het twee weken. Maar voor die prijs mag je niet klagen.

:
@q4Roel ik heb al iets van 70 uur in Just Cause 2 zitten, waarvan 50 gewoon rondgaan en alles kapotmaken. Het is echt 1 van de leukere games die je kan hebben
Ja inderdaad, ik heb er pas vier uur of zo in zitten, maar het is gewoon geniaal om met de mechanics van de game te spelen. Het is vooral vet om een vliegtuig of zo in een vijandige basis te crashen en vervolgens de hele boel plat te schieten. En vijanden 'tetheren' aan zo'n gasflessen. En ze achter je wagen hangen.
Oud 12 maart 2012, 22:36   #793
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Mijn laatste aankoop is Twisted Metal
Oud 24 maart 2012, 16:45   #794
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
:
PlayStation Day op thehut.com. Dat is elke dinsdag, games als Just Cause 2 staan er dan soms tussen voor een tientje. Games als Battlefield 3 en Assassin's Creed: Revelations kun je dan met een beetje geluk voor 25 euro op de kop tikken. Het is echter altijd de vraag welke games er in de aanbieding zijn op PlayStation Day.

Op Zavvi.nl staan ook veel games voor belachelijk lage prijzen waar bedrijven als bol.com niks tegen kunnen beginnen. Het enige nadeel bij thehut.com en zavvi.nl is dat de levertijd altijd minimaal een week is, maar vaak duurt het twee weken. Maar voor die prijs mag je niet klagen.
Ah, ja ik ken ze. Mijn probleem is vaak wel dat ik niet weet op welke dag ik moet kijken. Dat zou nu opgelost moeten zijn.

Dan nog even mijn laatste aankoop... Ik had nog vijf euro in mijn virtuele portemonnee en heb daar Crash Team Racing van gekocht.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2012, 12:29   #795
hiementho
XGN Punten: 348
Junior Member

Rep kracht: 0 hiementho zal snel beroemd worden
little big plannet 2 maar moet update kan niet fout 80010038 en system bestand beschadig dus nieuwen hdd kopen dat woord wachten en niet gamen
hiementho is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
aankoop, laatste, ps 3

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten