|
|
#782 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zonet Rage: Anarchy Edition + Ninja Gaiden Sigma 2 gekocht voor €29,- in totaal. Koopje!
Overigens ongelofelijk dat Rage zo snel in prijs is gedaald. Vallen de verkopen zo hard tegen? Ik vond de demo buitengewoon vet. |
|
|
|
|
|
#787 | |
|
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen
Rep kracht: 7
![]() ![]() ![]() |
:
OT: Batman 2, Need for Speed: The Run en La Noire (complete edition). |
|
|
|
|
|
|
#792 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
PlayStation Day op thehut.com. Dat is elke dinsdag, games als Just Cause 2 staan er dan soms tussen voor een tientje. Games als Battlefield 3 en Assassin's Creed: Revelations kun je dan met een beetje geluk voor 25 euro op de kop tikken. Het is echter altijd de vraag welke games er in de aanbieding zijn op PlayStation Day.
Op Zavvi.nl staan ook veel games voor belachelijk lage prijzen waar bedrijven als bol.com niks tegen kunnen beginnen. Het enige nadeel bij thehut.com en zavvi.nl is dat de levertijd altijd minimaal een week is, maar vaak duurt het twee weken. Maar voor die prijs mag je niet klagen. Ja inderdaad, ik heb er pas vier uur of zo in zitten, maar het is gewoon geniaal om met de mechanics van de game te spelen. Het is vooral vet om een vliegtuig of zo in een vijandige basis te crashen en vervolgens de hele boel plat te schieten. En vijanden 'tetheren' aan zo'n gasflessen. En ze achter je wagen hangen. |
|
|
|
|
|
#794 | |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
:
Dan nog even mijn laatste aankoop... Ik had nog vijf euro in mijn virtuele portemonnee en heb daar Crash Team Racing van gekocht. |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| aankoop, laatste, ps 3 |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

(BV, CS:S, COD4)

Lineaire weergave