Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > PlayStation 3

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 oktober 2010, 15:35   #31
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
Vind ik ook erg veel. cooler is alleen nodig bij 60 GB versie

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2010, 15:41   #32
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
cooler is zeker niet nodig bij slim versie
Oud 12 oktober 2010, 18:19   #33
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Cooler werkt zelfs averechts. Dat moet je nooit kopen.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2010, 11:52   #34
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
verticaal
Vind dat die er zo mooier bij staat
Oud 13 oktober 2010, 11:56   #35
l3ulletBoy
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolmutsen Bekijk bericht
cooler is zeker niet nodig bij slim versie
Beter het zekere voor het onzekere he

Ik heb nog de Fat ps3 maar daar heb ik wel intercooler achter zitten, en heb er een nieuwe ventilator laten inzetten voor betere cooling
Oud 13 oktober 2010, 12:18   #36
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
ik heb nergens last van dus waarom zou ik hem coolen?
Oud 14 oktober 2010, 17:45   #37
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Zoals ik al zei: Coolers helpen niet en maken je PS3 juist eerder kapot.
Oud 19 oktober 2010, 10:30   #38
lilrobbie22
XGN Punten: 1197
Member

lilrobbie22's avatar

Rep kracht: 0 lilrobbie22 is op de goede weg
heb hem horizontaal als ik hem verticaal legt dat past ie niet horizontaal vindt ik ook chiller weet nie waarom maar gwn
lilrobbie22 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2010, 14:40   #39
l3ulletBoy
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Mijne niet, heb er expres een cooler achter zitten, want mijne gaat anders sneller kapot...
Oud 22 oktober 2010, 16:17   #40
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door l3ulletBoy Bekijk bericht
Mijne niet, heb er expres een cooler achter zitten, want mijne gaat anders sneller kapot...
helderzient of zo?
Oud 22 oktober 2010, 17:58   #41
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door l3ulletBoy Bekijk bericht
Je moet je controller en PS3 ook niet als vibrator gebruiken.
Oud 23 oktober 2010, 00:45   #42
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
mijn ps3 is kapot omdat hij overhit raakte daardoor werkt het koelingsysteem meer en telkens als ik mijn ps3 wil aanzetten zet hij hem in een soort beveiligingsmode
Oud 23 oktober 2010, 01:36   #43
Thijss
XGN Punten: 47
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Thijss is op de goede weg
horizontaal
maakt t wat uit?
Thijss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2010, 02:06   #44
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijss Bekijk bericht
horizontaal
maakt t wat uit?
ja heel veel! hij gaat namelijk dan sneller stuk! Bewezen.

Nee natuurlijk niet........

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2010, 09:13   #45
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Het is wel bewezen dat hij verticaal betere verspreiding van hitte heeft.
Antwoord

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten