Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > PlayStation 3

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 26 september 2010, 23:58   #1
Sturtie
XGN Punten: 1040
Stamgast

Rep kracht: 0 Sturtie is op de goede weg
[VRAAG] Staat jouw playstation 3 Horizontaal of Verticaal

Hallo,

Hoe staat jou playstation 3 ?

De mijne is verticaal :p

Greetz
Oud 27 september 2010, 00:26   #2
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Verticaal natuurlijk.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 09:38   #3
warofgeert
XGN Punten: 180
Junior Member

Rep kracht: 0 warofgeert heeft zich een beetje misdragen
Stuur een bericht via MSN naar warofgeert Stuur een bericht via Skype™ naar warofgeert
ik zelf heb geen ps3 maar al me vrienden hebben hem verticaal en best wel logisch ook
warofgeert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 10:44   #4
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Verticaal gewoon puur omdat dat minder ruimte inneemt bij mij
Oud 27 september 2010, 12:41   #5
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Ik heb hem horizontaal staan, heb plaats zat op mijn bureau, dusja
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 12:43   #6
coolgamer
XGN Punten: 4473
Forum-Legende

coolgamer's avatar

Rep kracht: 28 coolgamer heeft een positieve uitstralingcoolgamer heeft een positieve uitstraling
horizontaal
coolgamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 13:04   #7
Be-Misty
XGN Punten: 13
NewBe

Be-Misty's avatar

Rep kracht: 0 Be-Misty is van onbekende status
Horizontaal.
Be-Misty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 18:17   #8
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Verticaal en er zit erg veel ruimte omheen, waardoor ik waarschijnlijk nog nooit een probleem met mijn PS3 heb gehad.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 20:32   #9
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
verticaal

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 20:36   #10
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
horizontaal ik wil het niet wet dat het omvalt en dan nog past hij anders niets in mijn kastje
Oud 27 september 2010, 23:10   #11
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
ergens gelezen als je je ps3 horizontaaal zet je een langern levensduur hebt dus gedaan
Lolmutsen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 18:29   #12
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Dat is een fabel, lolmutsen.
Oud 28 september 2010, 19:15   #13
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Dat is een fabel, lolmutsen.
zou best kunnen,
en daarbij 3 vrienden van mij hebben hen horizon staan en niks mee gebeurt en 2 vrienden is ie al 1x kapot gegaan (die heb vertikaal ehbben staan)
Oud 28 september 2010, 19:25   #14
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Ik heb hem al 3 jaar verticaal staan en nog nooit iets mee gebeurt
Oud 28 september 2010, 19:55   #15
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolmutsen Bekijk bericht
zou best kunnen,
en daarbij 3 vrienden van mij hebben hen horizon staan en niks mee gebeurt en 2 vrienden is ie al 1x kapot gegaan (die heb vertikaal ehbben staan)
Dat is puur toeval. In mijn vriendengroep ben ik geloof ik de enige die hem verticaal heeft staan en tevens de enige die nog steeds zijn PS3 vanaf de releasedag heeft.
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten