Oud 15 december 2010, 16:25   #1
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
[Vraag] Hoe heet die game ook al weer??

Heej,

ik speelde vroeger (paar jaar geleden) een game op mijn pc maar weet niet meer hoe hij heet

kan iemand mij helpen?

Ik weet nog dat jij de leider van een swat team was of zo bij het bestormen van huizen, (het was trouwens firts person).. en dan was het de bedoelling dat je mensen hielp de gegijzelt waren.

als iemand mij kan helpen zou het fijn zijn
Oud 15 december 2010, 16:30   #2
opii
XGN Punten: 1119
1+1=3

opii's avatar

Rep kracht: 7 opii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardig
. SWAT 4?

PSN ID : Stvonm
opii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 16:54   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Rainbow Six, El matador ?
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 17:01   #4
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Wat is vroeger?
Ik zou zeggen een game uit de SWAT serie.

Deel 3 (1999)
http://www.youtube.com/watch?v=EJas8kMt8Hc

Deel 4 (2005)
http://www.youtube.com/watch?v=UkJ49FgsQf8&feature...

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 19:40   #5
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Jha deel 4 thank mannen

even snel douwnloade, hopelijk komt er nog een deel 5

opi je hebt een + rep

wouw inva er ook een geven maar die heb ik er net een gegeven
Oud 15 december 2010, 19:42   #6
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lolmutsen Bekijk bericht
douwnloade
Je blijft me telkens verbazen.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 20:03   #7
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Die verdient inderdaad deze smiley : gebruik dan firefox ipv internet Explorer
Oud 16 december 2010, 15:25   #8
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Heeft iemand een link voor mij waar ik de full game kan downloaden?

Alvast bedankt
Oud 16 december 2010, 15:30   #9
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Is een oude game maar het is nog steeds illegaal om hem zomaar te downloaden, dus die links mogen hier n iet geplaatst worden. Anders even kijken op The Pirate Bay, daar is vast wel iets te vinden.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 15:44   #10
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Google is je beste vriend.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 17:16   #11
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inva1337 Bekijk bericht
Is een oude game maar het is nog steeds illegaal om hem zomaar te downloaden, dus die links mogen hier n iet geplaatst worden. Anders even kijken op The Pirate Bay, daar is vast wel iets te vinden.
Heb ik al geprobeert maar werkt niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Google is je beste vriend.

Ook al geprobeert maar krijg het niet gevonden

kan iemand ander even mij een pm sturen met een link ??
Oud 16 december 2010, 17:58   #12
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik heb al geprobeert om die firts person de douwnloade maar wertk niet
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 18:15   #13
opii
XGN Punten: 1119
1+1=3

opii's avatar

Rep kracht: 7 opii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardig
Heb demo gevonden maar die hoef je niet of wel ? Dan zoek ik ff verder. Maar demo is hier.

Je kan de hele game downloaden voor 2 dollar... Maar dat is niet gratis.

PSN ID : Stvonm
opii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 18:28   #14
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
"Hoe heet die game ook alweer" ?
Iets met een SWAT team.
typ in bij google: SWAT en game, en hopla je had het gevonden.
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:22   #15
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opii Bekijk bericht
Heb demo gevonden maar die hoef je niet of wel ? Dan zoek ik ff verder. Maar demo is hier.

Je kan de hele game downloaden voor 2 dollar... Maar dat is niet gratis.
dat heb ik er wel voor over maar dan kan het zeker niet met ideal???

zkkr met paypal? of credit card?

Tags
douwnloade, first person

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten