|
|
#1 |
|
XGN Punten: 931
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
[Vraag] Gears 2 online
Hey gamers,
Regelmatig speelde ik online via Xbox Live. Ben een tijdje weg geweest, maar wilde dit natuurlijk gewoon weer oppakken. Helaas voordat ik weg ging was het zoeken naar games of spelers in Gears 2 een enorme opgave, een kwartier wachten was er minimaal wel bij of gewoon langer. Is hier een bepaalde reden voor? Sommige spelers vinden nl zo een paar spelers. Moet ik mssn een bepaalde port in mn router openen (zo ja? hoe?) of ligt het aan iets anders. Alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
XGN Punten: 2993
I Master-Mind
Rep kracht: 14
![]() ![]() |
Citaat:
meestal gewoon 192.168 nog wat, nog wat in je browser invoeren en dan kun je modem/router instellen |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik had hetzelfde probleem, wat ik gedaan heb is op xbox live gegaan, op de pc de een of andere code die ik op mijn 360 kon bekijken ingevuld bij IE, toen stond er dat er een onbekende poort openstond naast die van mijn pc, dat was mijn xbox, die heb ik vrijgegeven en aangegeven dat het om iets met gamen ging, daar kon ik gewoon aanvinken dat het om xbox live ging, toen mijn xbox opnieuw opgestart, en toen had ik binnen 30 seconden potjes. Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar het is een beetje vaag uitgelegd, want ik heb er niet zo een verstand van;p
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave