Oud 29 juli 2009, 10:11   #1
Lynch
XGN Punten: 931
Stamgast

Lynch's avatar

Rep kracht: 0 Lynch is op de goede weg
[Vraag] Gears 2 online

Hey gamers,
Regelmatig speelde ik online via Xbox Live. Ben een tijdje weg geweest, maar wilde dit natuurlijk gewoon weer oppakken. Helaas voordat ik weg ging was het zoeken naar games of spelers in Gears 2 een enorme opgave, een kwartier wachten was er minimaal wel bij of gewoon langer. Is hier een bepaalde reden voor? Sommige spelers vinden nl zo een paar spelers. Moet ik mssn een bepaalde port in mn router openen (zo ja? hoe?) of ligt het aan iets anders.

Alvast bedankt voor de hulp.
Lynch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 augustus 2009, 11:58   #2
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
dat komt wel vaker voor met gears 2 soms wacht je 3/4 min soms 15 min

je kan kijken of je de poorten open hebt ( router) en unup (ook router) ofzo aan heb gevinkt
oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 augustus 2009, 13:29   #3
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Ik heb geen idee hoe, maar het is veel gedoe, je moet verschillende codes invoeren. Om de poorten te openen
Oud 02 augustus 2009, 16:47   #4
oRiginal_G
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastje Bekijk bericht
Ik heb geen idee hoe, maar het is veel gedoe, je moet verschillende codes invoeren. Om de poorten te openen
valt mee gewoon in de manual tjekken van je router hoe je dat doet

meestal gewoon 192.168 nog wat, nog wat
in je browser invoeren en dan kun je modem/router instellen
Oud 02 augustus 2009, 17:01   #5
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, misschien dat ik er komende week is voor ga zitten.
Oud 02 augustus 2009, 17:46   #6
oRiginal_G
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

tis echt 1 minuut werk ofzo ook niet moeilijk daarna loopt alles als een trein
Oud 02 augustus 2009, 17:58   #7
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Ooh ik zie t inderdaad, straks ff kijken of t echt lukt, want zie namelijk verrekkes veel opties.
Oud 02 augustus 2009, 22:21   #8
Lynch
Stamgast

Lynch's avatar

Zou je me uit kunnen leggen hoe het moet? Want zelf snap ik de ballen ervan.
Oud 15 augustus 2009, 11:37   #9
Lynch
Stamgast

Lynch's avatar

@instakill/original g: Al gelukt hoe je dit kan oplossen?
Oud 15 augustus 2009, 11:50   #10
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik had hetzelfde probleem, wat ik gedaan heb is op xbox live gegaan, op de pc de een of andere code die ik op mijn 360 kon bekijken ingevuld bij IE, toen stond er dat er een onbekende poort openstond naast die van mijn pc, dat was mijn xbox, die heb ik vrijgegeven en aangegeven dat het om iets met gamen ging, daar kon ik gewoon aanvinken dat het om xbox live ging, toen mijn xbox opnieuw opgestart, en toen had ik binnen 30 seconden potjes. Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar het is een beetje vaag uitgelegd, want ik heb er niet zo een verstand van;p
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 12:03   #11
oRiginal_G
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lynch Bekijk bericht
@instakill/original g: Al gelukt hoe je dit kan oplossen?
wat is de merk van je modem/router ?

Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten