Oud 07 februari 2012, 11:33   #1
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
[vraag] Automatisch muziek pauzeren?

Hallo,

Ik had een vraag, zoals de titel al zegt. Op mijn iphone heb ik dat als ik mijn koptelefoon loskoppel dat mijn muziek automatisch stopt.

Hoe is stel ik dit in voor mijn Windows pc in Windows media player?

Ik heb Windows 7.

Alvast bedankt!!

groet Johan

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 februari 2012, 17:33   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ga naar Windows Media Player, druk op de pauze-knop. Als het goed is moet de muziek nu ook stoppen.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 februari 2012, 18:16   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Ga naar Windows Media Player, druk op de pauze-knop. Als het goed is moet de muziek nu ook stoppen.
Maar dan sopt hij niet automatisch,

Probeer dit: Trek zo hard aan je koptelefoon dat je laptop op de grond flikkert. Misschien stopt hij dan.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 februari 2012, 19:13   #4
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht

Probeer dit: Trek zo hard aan je koptelefoon dat je laptop op de grond flikkert. Misschien stopt hij dan.
hahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahah ahahahahah ik....kan......niet.....stoppen.....met...... lachen!
Oud 13 februari 2012, 11:37   #5
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Drooooog... .. .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht

Hahahahahahahaha lol

Tags
muziek, pauze

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten