Oud 17 januari 2012, 20:53   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Voorstel Afbeelding Gallerij

Aangezien ik altijd lange topics maak en daarbij toch wel probeer video's & afbeeldingen toe te voegen, komt dat soms neer op veel items in één topic.

Toen ik heel de tijd bezig was op de Skyrim Wikia, was er een optie om in plaats van één foto meteen een galerij toe te voegen op die pagina of bij een bepaald stuk tekst. Dit is zeer handig als je meerdere afbeeldingen hebt en niet een topic wilt creëren waar mensen bij wijze van spreken een halfuur tijd nodig hebben om naar beneden te scrollen. Een voorbeeld van die Wikia zie je hieronder.

Het ging als volgt te werk. Je koos voor "Insert Gallery" dan kon je via je eigen computer bestanden uploaden en deze eventueel voorzien van een bijschrift. Tevens kon je kiezen welke grote de afbeeldingen moesten hebben en hoe ze stonden (links, gecentreerd, rechts). Natuurlijk kon je nog klikken op de afbeelding naar keuze om ze te vergroten.

Vinden jullie dit een goed voorstel en indien ja, is het mogelijk dit te implementeren in het forum?

Oud 18 januari 2012, 17:25   #2
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Lijkt me best wel een goed plan.
Een tijdje terug stond er op de homepage van XGN volgend artikel:
http://www.xgn.nl/alg/rubriek/33282/...men-slideshow/
Zoiets zou je natuurlijk ook kunnen gebruiken. Overigens heb ik ook geen flauw idee of dat haalbaar is, hoor!

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 22:28   #3
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
lijkt me een goede toevoeging ! kun je ook makkelijk door de foto's klikken.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten