Oud 14 januari 2012, 18:29   #61
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Tijdje geleden in een fanboy topic, je noemde het een nutteloze lame toevoeging van Microsoft.
Het fanboy topic. 'nuff said.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 15:33   #62
ghalid18
XGN Punten: 3886
Extreem Forum Gebruiker

ghalid18's avatar

Rep kracht: 20 ghalid18 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Heb je mij ooit horen zeggen dat een cross gaming chat op je console niet handig is?
Dit cross gaming chat is een grote minpunt op de ps3. Ik denk dat het bij PS4 zeker wordt toegevoegd.

Wat wij deden om toch met elkaar te praten is o.a laptop pakken en op google+ gaan. Je kan daar een hangout opstarten en tot wel met 10 man een videogesprek doen.

Zo deden we het destijds met skyrim, het is wel leuk. We konden elkaars personges zien en samen sidequests doen en tegelijkertijd praten.

ontopic

Wat ik graag wil zien bij de volgende nintendo console?

WIIU

- Beter graphics wat allang al duidelijk is geworden. Aangezien de wiiU een custom (hopelijk DX 11 toevoeging krijgt om mee te gaan met ps4 en xbox720) amd 5000 series gebruikt als gpu. Die zeker 4 generaties verder staat dan xbox360 met hun custom amd 1000 series.
- Beter online mogelijkheden zoals psn of xbox live
- Een soort app store
- Third party ondersteuning
- Soort throphies of achievement
- cross voice chat

Als nintendo gewoon deze elementen toevoegd in de wiiu dan zullen de meeste hardcore gamers een wiiu kopen.
Oud 05 februari 2012, 14:23   #63
Hagg070
XGN Punten: 233
Junior Member

Hagg070's avatar

Rep kracht: 0 Hagg070 is op de goede weg
Ik zou graag een mooie library willen hebben op de volgende generatie consoles. Al je gekochtte games in een mooi overzicht met aantal behaalde trophies erbij enzo. Makkelijk op te zoeken en te rangschikken op genre of ABC etc. Games die je hebt verwijderd van je harde schijf kan je dan makkelijk en snel opnieuw downloaden.
Hagg070 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten