|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Volgende Generatie Game Consoles
![]() ![]() Vele van ons hebben al talloze consoles gehad om uren op door te gamen. Sommige ervan gingen stuk, anderen werden gerepareerd en andere werden nieuw aangekocht. Ieder zal wel een positief en zelfs negatief iets te zeggen hebben over één of meerdere van zijn consoles. Niet alleen kan je dat hier kwijt, tevens vraag ik je het volgende. Wat wil jij zeker zien bij de volgende generatie game consoles? Over de XBOX ga ik geen uitspraak doen want ik heb de console nog maar enkele maanden en heb er amper op gespeeld (juist Fable 3). Over de volgende playstation console kan ik kort mijn mening geven: * Cloud Saving moet voor iedereen beschikbaar zijn, desnoods een verschil maken tussen opslagcapaciteit voor PSN+ members. * Controllers moeten niet veranderen, alles is in orde. * Cross-Game Chat is optioneel maar geen must. Het zou wel een pluspunt zijn als het er is. * De mogelijkheid om zowel PS1, PS2 als PS3 games eveneens te kunnen afspelen zou een absolute meerwaarde zijn. Is het mogelijk, geen idee. Op zijn minst moeten de PS3 games speelbaar zijn als het niet anders kan. * Dynamische thema's zouden "verplicht" moeten worden zoals trophies bij de release van een game. Er zijn veel te veel games die deze optie niet beschikbaar stellen wat zeer spijtig is. * Films die enkele weken uit zijn in de bioscoop kunnen downloaden en bekijken. * Memory Cards standaard terugbrengen, want als je console op een zeker moment het begeeft, ben je immers alles kwijt. * Muziek dat op je console staat kunnen afspelen tijdens het spelen van een game. Desnoods vereisen de originele muziek af te zetten vooraleer dit mogelijk is. * PSN+ members zouden de mogelijkheid moeten hebben tot vroegtijdige demo's en beta's. Want op het moment zet NIETS mij aan deze functie te kiezen. * Uitbreiding van het Playstation profiel. Meer opties zoals game collectie, wishlist en extra persoonlijke informatie zou welkom zijn. * Video opname kunnen maken van een game of van jezelf. Deze dan kunnen toevoegen aan je profiel of online profiel op www.playstation.com. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
Pas vanaf januari 2009 zijn ze verplicht bij elke release van een PS3 game. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat ik vraag van Sony:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Nieuwe Xbox:
- Niet meer per se uit hoeven loggen wanneer je een update downloadt. Zwaar irritant. - Niet te ver doordraaien in casual dingen. - En meer betreffende exclusives: nieuwe stappen durven zetten en niet tot in het oneindige op Halo blijven steunen. Dat breekt je op. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Een uitgebreidere Video Marketplace, maar daar is niet per se een nieuwe Xbox voor nodig. Ik wil meer films zien met Nederlandse ondertiteling. Apple heeft dat met iTunes veel beter voor elkaar en ik wil dat ze dat niveau gaan evenaren. Of anders brengen ze Netflix naar Nederland. In ieder geval wil ik iets voor films. De mogelijkheid om WMA4-bestanden af te spelen zou ik ook graag zien.
En op z'n minst twee nieuwe series introduceren exclusief voor Xbox (of Banjo-Kazooie nieuw leven inblazen). Voor de rest heeft het zo'n beetje alles al wat ik wil. Alleen betere ondersteuning voor films en muziek dus. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer
Rep kracht: 10
![]() |
Wat ik wil: Services die alléén maar in de VS of Japan beschikbaar zijn, ook in Nederland beschikbaar maken. Als ik op mijn VS PSN-account kijk, in de PS store dan krijg ik de helft vd tijd een berichtje: this content is not available in your country (ja, het account is Amerikaans, maar mij PlayStation is nederlands dus hij weet alsnog dat het niet beschikbaar is :p). Maar dat gaat alleen nog maar over de content in de PS Store, maar ik wil ook dat dingen zoals Netflix, Video Unlimited, Music unlimited, hulu, etc. beschikbaar zijn.
Ook bij bijv. MUBI (een service waarbij je films kan huren, die wel beschikbaar is in Nederland) kun je maar iets van 10 films kijken omdat de rest alleen maar in de VS beschikbaar is. Ja, maak het dan niet beschikbaar in Nederland, als je zo weinig films geeft.... |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat ik een extreem goede functionaliteit zou vinden voor de PS4(ik heb geen idee of de 360 dit nu wel al kan) is het downloaden van updates in de achtergrond.
Ik erger me kapot aan het feit dat als ik een game na een half jaar weer wil spelen, dat ik dan eerst een update van 500MB moet downloaden. Dat moet gewoon 's nachts gebeuren, of bijvoorbeeld wanneer ik de console uit wil zetten. Bijvoorbeeld: Citaat:
Installeren terwijl de game begint (introfilmpje, 'de serie tot nu toe'-compilatie, eerste tutorials, whatever) is anders wel een must. Het is niet van deze tijd om eerst een kwartier te moeten wachten voordat je kunt beginnen met een spel. Daarnaast moet Cross-game-chat mogelijk zijn op de PS4 en ergens hoop ik op cross-platform-multiplayer (ongeacht welke console je hebt, je kunt tegen of met spelers spelen die dezelfde game als jij hebben, op welke console dan ook). 3D en motion controls kunnen me gestolen worden, dat zijn gimmicks en voegen zelden wat toe. Verder moet je al je PSN-aankopen gewoon kunnen spelen op de PS4. Dit geldt natuurlijk ook voor alle Xbox Marketplace aankopen op de 720(?). |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave