|
|
#835 |
|
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waar baseer je dat nou eigenlijk op? Tuuurlijk is nederland niet de grootste in europa, al lang niet meer. Maar wees blij, kijk maar eens wat voor postzegel we zijn op de wereld en hoe we het dan toch maar mooi voor elkaar krijgen met 3 clubs in EL. Ajax had eigenlijk door moeten gaan maar helaas scoren ze dan niet nog eentje. En United was die avond gewoon minder, lieten ajax komen maar op het moment dat het fout ging konden ze het zelf ook niet meer herstellen. Wat zegt dat over de engelse competitie.
|
|
|
|
|
|
#837 |
|
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Wow wat een wedstrijden vandaag zeg. AZ-SC Heereveen was om te smullen maar PSV-Feyenoord was echt één van de leukste wedstrijden van het seizoen. Zeker omdat PSV nog won ook. Volgende week PSV-FC Twente, waar ik pas voor de tweede keer in mijn leven in het Philips stadion ben. Bij het 4-3-3 systeem van PSV zijn de voorste 6 geweldig, en dan heb je nog Manolev die nog wel goed kan verdedigen, maar de rest is crap. Ondanks dat, wordt PSV kampioen!! BOERUH!!
|
|
|
|
|
|
#838 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Psv kampioen? Laat me niet lachen ze kropen vandaag door het oog van de naald en hadden gewoonweg moeten verliezen van Feyenoord. Ze moesten tot het gaatje gaan met hun gesubsidieerde ploeg.
Heb mijn kaartje Ajax - Psv al en hoop dat ze in de Arena weer eens flink te grazen genomen worden. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

.

Lineaire weergave