|
|
#31 |
|
XGN Punten: 1462
Pro Member
Rep kracht: 9
![]() |
Aah, jammer had Grunn liever in europa gezien, hebben naar mijn mening meer te zoeken in europa. Aangezien Ado volgend seizoen ook spelers kwijtraakt. Maargoed, hopen dat Ado het goed gaat doen in de voorrondes en uiteindelijk in de groepsfase terecht komt en hoge ogen gaat gooien. Want Nederlandse clubs moeten echt een keer goed presteren in Europa.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
XGN Punten: 2589
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
ongeloofelijk klote zeg! en weer net niet. het seizoen van groningen. zoveel kansen gehad dit seizoen om iets te halen, maar nu weer met lege handen. wel knap om zo terug te komen, maar weer net niet genoeg. op naar het volgend seizoen en dan NET WEl !!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha, eigenlijk niet te geloven dat Groningen dat nog wist te flikken. Erg jammer voor hen dat het uiteindelijk voor niks is geweest, maar ADO had een fantastisch seizoen en verdiende het ook wel. Het beste was natuurlijk geweest als Roda europa inging
![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Pfff... ik word met de dag zieker van die Blatter. Om uit te kotsen! Je moet die persconferentie eens zien. Wat een idioot. Ik vind dat de Uefa en andere continentale bonden (want landelijke bonden hebben tegenwoordig niks te zeggen, de uefa maakt een stem voor heel Europa) gewoon moeten zeggen: "Blatter, opzouten!" Hij mag dan wel de enige kandidaat zijn voor de komende verkiezingen, dan vind ik dat de bonden gewoon niet moeten stemmen uit protest. Alles om die maffiozo weg te krijgen.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Uit het voetbal is het inderdaad nooit meer te krijgen *kuchkuch*Italië*kuchkuch*, maar ze kunnen toch de FIFA wel cleanen? Gewoon als hele voetbalwereld een vuist maken tegen fifa, wat nu niet gebeurt, dan is in ieder geval die Blatter opgerot (incl. Holmaatjes) en kan de FIFA met Platini aan het hoofd weer gezond beginnen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Niemand durft echt iets te doen.
Een vb van omkoperij. Dit is een geval in Turkije. Normaliter hebben verschillende spelers de zelfde manager en een speler van Ankaragucu krijgt geld aangeboden van zijn manager voor de cruciale wedstrijd tegen Fenerbahce. Hij twijfelde even. Iets later krijgt hij een smsje van Emre Belozoglu (voetballer van Fenerbahce) die "toevallig" ook dezelfde manager heeft. In dat sms staat dat als hij het geld accepteert en doet wat er van hem verwacht word dat hij in de zomer de overstap maakt naar Fenerbahce. Dus doet deze speler dat en komt dat nu allemaal naar voren toe. Word hier iets aan gedaan denk je? Dat betwijfel ik BTW Fenerbahce won dat wedstrijd met 6-0 waaronder 3 penalties en 1 vrije trap.Nog een voorbeeld. In weer een cruciale wedstrijd (tegen een laagvlieger) laat de laagvlieger zijn topspits die in de race is voor de topschutter prijs niet spelen. Uit "gezondheidsredenen". Eerste dag van de transfermarkt en rarara wie Fenerbahce koopt? Juist de topschutter van de laagvlieger. Interessant niet? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voetbal wordt sowieso al verpest door geld en macht. Met de huidige technologieën kunnen natuurlijk ongelooflijk veel foutjes van de arbitrage opgelost worden, maar nee, dat doen we niet. Gigantische schulden bij alle grote clubs van de wereld? Geen probleem, dat betaalt de maatschappij wel.
Er moeten grote veranderingen komen:
Het klinkt allemaal zo belachelijk logisch, toch gebeurt het niet. Het zorgt in ieder geval voor meer strijd binnen competities, minder verschil tussen competities en spannendere wedstrijden. Ik ben helemaal geen groot voetbalfan en ik weet er ook niet veel vanaf, maar het zijn wel dingen waar ik mij aan erger. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier ga ik dus zo akkoord mee! Als ze dit zouden toepassen zouden er zoveel minder fouten gemaakt! Een klein vb op het WK in Zuid-Afrika, toen Duitsland tegen Engeland speelde scoorde Lampard zo en werd het afgekeurd. Dit had de beslissende doelpunt kunnen zijn.
En die 5 scheidsrechters gedoe is LARIE! Kijk en huiver: Klik op 2:55 en kijk wat Perea doet voor een van die extra scheidsrechters. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

op de lat.... (of paal)....

BTW Fenerbahce won dat wedstrijd met 6-0 waaronder 3 penalties en 1 vrije trap.

Lineaire weergave