|
|
#1 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Voetbal seizoen 2011/2012
![]() 2011/2012 Dit nieuwe topic gaat over de nieuwe Eredivisie 2011-2012 en Champions League 2011-2012. Ook over de aankomende oefenwedstrijden, Voetbal International en de rest dat met het voetbal te maken heeft. Het oude topic is HIER te vinden Laatst gewijzigd door GKillerX : 20 mei 2011 om 11:57. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 1462
Pro Member
Rep kracht: 9
![]() |
Nou hopen dat Twente niet in de voorronde van de Champions League tegen Lyon, Bayern Munchen of Arsenal moet, want de kans dat je daar van wint is erg klein. Liever een club als Udinese, Benfica of Rubin Kazan die zijn ook moeilijk te verslaan maar wel te doen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen
Rep kracht: 7
![]() ![]() ![]() |
Koolwijk van Excelsior naar NEC.
Lorenzo Davids van NEC naar Augsborg. Vlemminx van NEC naar Club Brugge. Fernandez van Excelsior naar Feyenoord. Castagnios van Feyenoord naar Inter Milaan. Verder zijn er weinig noemenswaardige transfers tot op heden! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen
Rep kracht: 7
![]() ![]() ![]() |
Ik vind het gewoon een slechte voetballer en daarom gaat hij denk ik niet slagen bij Club Brugge. Hij heeft dit jaar gewoon geluk gehad met zijn vele goals. Ik gok dat dit de enige keer is dat hij meer dan 15 goals maakt in 1 seizoen.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB
Rep kracht: 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 2589
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
volgens mij is het al rond hoor! Theo heeft ook weinig keuze om naar andere clubs te gaan, wnat hij heeft last van heimwee. dus buitenland wordt het nooit en amsterdam is goed te doen voor hem qua afstand. geef hem groot gelijk. nog ff zakken vullen en dan stoppen met ballen
![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

, er is echter nog niets getekend
BIj nec is hij beter omringd 

Lineaire weergave