|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1054
Forum-Koning
Rep kracht: 13
![]() |
Vijf euro winst per verkochte Wii
Forbes | 2 december 2008 - Tegenover Forbes heeft de analist David Gibson beweerd dat er per verkochte Wii zo’n vijf euro winst wordt gemaakt. Nu mag dat niet veel lijken, maar dat is het wel als je bedenkt dat de concurentie zeer waarschijnlijk verlies maakt per verkochte spelcomputer.
Met zo’n 35 miljoen verkochte Wii’s wereldwijd betekent dat alleen al op de spelcomputer een winst van zo’n 175 miljoen euro. Tel daarbij de winst van de verkochte game en de opbrengsten van de Nintendo DS bij op en dan krijg je een uitslag die stelt dat het nog altijd lekker gaat bij Nintendo. Hopelijk gaan ze met die winst betere games maken... |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 2058
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() |
Het lijkt inderdaad niet veel maar als je na gaat hoe ontzettend veel Wii's er verkocht zijn is het een 'godsvermogen'. De Wii is in mijn ogen (en vele andere) geen hardcoregame console maar wel een topconsole. Je kan je met de hele familie vermaken, ze hebben een super grote doelgroep.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Hopelijk gaan ze met die winst betere games maken...
...[/COLOR]

maar ja.. ik heb nu een ps3.. mij kan nix meer gebeuren!! en nintendo maakt idd erg veel winst op haar wii, en natuurlijk de ds en games ook!!

Lineaire weergave