Oud 22 juli 2009, 14:15   #1
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Update: Profielpagina

Beste Leden,

We hebben zojuist de mogelijkheden van de profielpagina uitgebreid. Zo is het vanaf nu mogelijk om op profielpagina's van andere leden berichten achter te laten (tot 300 woorden), daarbij kun je nu ook met een klik op de knop vrienden worden met andere leden en worden deze op je profielpagina weergegeven.

Je kunt op een profiel van een lid komen door op zijn/haar naam te klikken. Je kunt je eigen profiel bekijken en aanpassen door linksboven op 'Profiel' te klikken.

Werkend voorbeeld:
http://www.xgn.nl/forum/member.php?u=715

Vrienden toevoegen en berichten achterlaten:

Ik zou zeggen, ga je (forum) vrienden toevoegen aan je profiel en chat er lekker op los!

Laatst gewijzigd door Welkers : 22 juli 2009 om 14:19.
Welkers is offline  
Oud 22 juli 2009, 14:49   #2
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
Aaaah.. vet vet vet! Bij wie zal ik eerst een berichtje plaatsen.. Bij Welkers!
Sleepwalker is offline  
Oud 25 juli 2009, 10:18   #3
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Hier zat ik op te wachten!
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline  
Oud 27 juli 2009, 20:23   #4
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Het is een leuke feature die alle fatsoenlijke forums met IPB of vBulletin wel hebben, maar als je je met dit soort dingen bezighoudt, begrijp ik persoonlijk niet waarom jullie steeds zeggen dat het zo druk is en dat daarom veranderingen zolang duren. Als er iets niet belangrijk is, is dat dit wel. Zorg eerst maar voor het organiseren van leuke dingen en het op gang krijgen van het forum. Dat is heel wat belangrijker dan wat e-rep in een vriendensysteem die alle fora al hebben.
Ubiytsa is offline  
Oud 27 juli 2009, 20:38   #5
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Blijkbaar zijn andere mensen er wel blij mee Ubiytsa. En lekker onderbouwde kritiek ook, daar kunnen we echt wat mee...
Oud 28 juli 2009, 14:23   #6
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Ubi, waarom zeur je? XGN maakt het alleen maar uitgebreider.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline  
Oud 28 juli 2009, 16:41   #7
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Jeej nu kan ik eindelijk vrienden worden op XGN met de XGN'ers op mijn XGN-pagina! Wat is het probleem Ubi?!?!1
CrossFire_NL is offline  
Oud 28 juli 2009, 16:46   #8
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Blijkbaar zijn andere mensen er wel blij mee Ubiytsa. En lekker onderbouwde kritiek ook, daar kunnen we echt wat mee...
Ik geloof dat je hersenen hebt gekregen om ze te gebruiken. Je kan zelf ook wel bedenken wat ik bedoel. Het punt is dat jullie ongelooflijk veel kritiek hebben gekregen en dan trots met een onderdeel komen die wel het minst belangrijk is op een forum. Wat heb je aan een vriendensysteem op een forum die halfdood is? Zorg ervoor dat het leeft en ga dan dit soort nutteloze features toevoegen.
Ubiytsa is offline  
Oud 28 juli 2009, 16:58   #9
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Je kunt ook je argument normaal uitleggen Ubiytsa, dan nemen we het wat serieuzer allemaal. En als je had opgelet, heb je gezien dat we twee nieuwe forum managers hebben, wat bij de activiteit moet helpen.

Op dit moment zijn er trouwens al een paar honderd friend request verstuurd, dus dat lijkt me niet verkeerd voor een 'nutteloze' feature.
Oud 28 juli 2009, 17:02   #10
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Ja dat heb je met iets dat nieuw is, dan gaan mensen het uitproberen. Als jij serieus denkt dat een vriendensysteem beter is dan suggesties die Crossfire, Glorious en ik hebben gemaakt voor jullie, dan is dat ongelooflijk grappig. Als jullie binnen een korte periode bepaalde dingen wel doen die het forum wél kunnen laten herleven dan heb ik niks gezegd. Maar ik weet vrijwel zeker dat jullie dat niet gaan doen.
Ubiytsa is offline  
Oud 28 juli 2009, 18:04   #11
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ja dat heb je met iets dat nieuw is, dan gaan mensen het uitproberen. Als jij serieus denkt dat een vriendensysteem beter is dan suggesties die Crossfire, Glorious en ik hebben gemaakt voor jullie, dan is dat ongelooflijk grappig. Als jullie binnen een korte periode bepaalde dingen wel doen die het forum wél kunnen laten herleven dan heb ik niks gezegd. Maar ik weet vrijwel zeker dat jullie dat niet gaan doen.
Nee we hebben twee nieuwe forum managers voor niets aangenomen... Ik snap niet waarom je niet lekker gewoon ergens je eigen forum begint en maar hier blijft rondhangen als je het allemaal zo slecht vind?

Vanaf nu weer ontopic, andere berichten worden verwijderd + infraction.
Oud 28 juli 2009, 19:08   #12
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Het enige wat ik wil is dat je groups kan maken.
Julian is offline  
Oud 29 juli 2009, 09:49   #13
marcusabu XBL
XGN Punten: 1228
Cod4 PlaYer

Rep kracht: 10 marcusabu XBL is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar marcusabu XBL
Wat is infraction ?
marcusabu XBL is offline  
Oud 29 juli 2009, 10:35   #14
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Een waarschuwing. ^^
Julian is offline  
Oud 29 juli 2009, 12:07   #15
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Gaat er nog iets gebeuren met die gamefeature die ik een tijd geleden had gepost?
prik is offline  
Gesloten discussie

Tags
profielpagina, update, xgn forum

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten