|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Update: Profielpagina
Beste Leden,
We hebben zojuist de mogelijkheden van de profielpagina uitgebreid. Zo is het vanaf nu mogelijk om op profielpagina's van andere leden berichten achter te laten (tot 300 woorden), daarbij kun je nu ook met een klik op de knop vrienden worden met andere leden en worden deze op je profielpagina weergegeven. Je kunt op een profiel van een lid komen door op zijn/haar naam te klikken. Je kunt je eigen profiel bekijken en aanpassen door linksboven op 'Profiel' te klikken. Werkend voorbeeld: http://www.xgn.nl/forum/member.php?u=715 Vrienden toevoegen en berichten achterlaten: ![]() Ik zou zeggen, ga je (forum) vrienden toevoegen aan je profiel en chat er lekker op los! Laatst gewijzigd door Welkers : 22 juli 2009 om 14:19. |
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het is een leuke feature die alle fatsoenlijke forums met IPB of vBulletin wel hebben, maar als je je met dit soort dingen bezighoudt, begrijp ik persoonlijk niet waarom jullie steeds zeggen dat het zo druk is en dat daarom veranderingen zolang duren. Als er iets niet belangrijk is, is dat dit wel. Zorg eerst maar voor het organiseren van leuke dingen en het op gang krijgen van het forum. Dat is heel wat belangrijker dan wat e-rep in een vriendensysteem die alle fora al hebben.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Правитель мира
Ik geloof dat je hersenen hebt gekregen om ze te gebruiken. Je kan zelf ook wel bedenken wat ik bedoel. Het punt is dat jullie ongelooflijk veel kritiek hebben gekregen en dan trots met een onderdeel komen die wel het minst belangrijk is op een forum. Wat heb je aan een vriendensysteem op een forum die halfdood is? Zorg ervoor dat het leeft en ga dan dit soort nutteloze features toevoegen.
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kunt ook je argument normaal uitleggen Ubiytsa, dan nemen we het wat serieuzer allemaal. En als je had opgelet, heb je gezien dat we twee nieuwe forum managers hebben, wat bij de activiteit moet helpen.
Op dit moment zijn er trouwens al een paar honderd friend request verstuurd, dus dat lijkt me niet verkeerd voor een 'nutteloze' feature. |
|
|
|
|
#10 |
|
Правитель мира
Ja dat heb je met iets dat nieuw is, dan gaan mensen het uitproberen. Als jij serieus denkt dat een vriendensysteem beter is dan suggesties die Crossfire, Glorious en ik hebben gemaakt voor jullie, dan is dat ongelooflijk grappig. Als jullie binnen een korte periode bepaalde dingen wel doen die het forum wél kunnen laten herleven dan heb ik niks gezegd. Maar ik weet vrijwel zeker dat jullie dat niet gaan doen.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
![]() |
Citaat:
Vanaf nu weer ontopic, andere berichten worden verwijderd + infraction. ![]() |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| profielpagina, update, xgn forum |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

?
Lineaire weergave