Oud 07 december 2011, 21:25   #1
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Topic/Thread suggestie

ik heb een vraag, is het een idee om een nieuw topic te openen met de naam: ''Het Korte Blog topic'' ?
Ik vraag dit omdat ik niet zeker weet of het aanslaat en of het al bestaat?
Alvast danku.
Oud 07 december 2011, 22:04   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Nee, geen goed idee. Wie bepaalt wanneer een blog kort is? Waarom zou ik hem dan niet gewoon op de homepage plaatsen? Krijg ik nog punten ook.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 december 2011, 22:53   #3
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Probeer het als je dat wil weten. Kan niet veel misgaan he. Al moet ik zeggen dat dat gewoon Twitter is, dus daarvoor mag je me ook wel volgen :p
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 december 2011, 23:21   #4
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Wat zou hierin moeten komen dan? Want bloggen kun je tegenwoordig zelf op XGN al natuurlijk.
Oud 08 december 2011, 08:12   #5
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Nou jah, het zou in de kroeg kunnen komen. En dat je gewoon aan het het begin van de avond schijft wat je hebt beleeft ofzo. Het is dus niet game gerelateerd.

Edit: of is dit niet topic waardig ?
Oud 08 december 2011, 08:18   #6
PS3TheBest
XGN Punten: 2249
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Het lijkt wel erg op het +/- topic....
Oud 08 december 2011, 15:10   #7
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ik ga echt niet elke avond een samenvatting van mijn dag op XGN zetten hoor, helaas.

En Rob, waarom zie ik nog steeds mijn oude avatar?
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 december 2011, 15:56   #8
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Gewoon doen. Als het gedoemd is om te falen merk je het vanzelf.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 december 2011, 17:56   #9
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Maak het topic gewoon aan en kijk of het aanslaat.

De avatars hebben te maken met een caching bug die we nog moeten oplossen. Je kunt even handmatig je avatar verversen door naar http://www.xgn.nl/forum/customavatars/avatar4412_1.gif te gaan en op F5 te drukken.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten