|
|
#1 |
|
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL
|
[toernooi] battlefield bad companie 2
hallo bad companie 2 gamers,
ik zag allemaal toernooien staan maar geen bad companie 2 terwijl dit een erg goeie game is dus mensen bij deze. wie doet er mee met een bad companie 2 toernooi, het licht aan hoeveel mensen mee doen wat we gaan doen maar met heel veel kunnen we rush/conquest wel doen maar met minder word het toch snel squad rush of squad deathmatch. nou geef je hiet op in dit topic of stuur me een prive bericht of mail naar powner106@live.nl of invite me op xbox live NLpownerNL ik heb er zin in ![]() ![]() ![]() mensen die meedoen xgn naam ::::::::: gamerteag DUTCHpownerNL:: NLpownerNL Nemesis NL ::::: Darth Maul NL IGCBIIRuthless ::: IIGCBIIRuthless Braadworst ::::::: butcherboyz NL Dravir :::::::::::: HikingEmperor iaasoonXbox :::::: iaasooon Colossus :::::::::: I ColoSsuZz I als je mensen kent die ook mee willen doen?? gamertag NLbanaanNL Laatst gewijzigd door DUTCHpownerNL : 14 oktober 2010 om 16:31. Reden: update |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

dus mensen bij deze. 

Lineaire weergave