Oud 09 februari 2012, 22:07   #16
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Bij mij werkt het allemaal gewoon goed. Ook op een windows 7 laptop met als browser firefox.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 februari 2012, 23:03   #17
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Klopt bij mij ook gewoon, windows 7 home premium met Internet explorer.
Zelfde geld als voor de ipad > IOS 5.0.1

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 februari 2012, 23:24   #18
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Ok, waar heb je het probleem dan?
Oud 09 februari 2012, 23:31   #19
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Ok, waar heb je het probleem dan?
Gewoon op het forum, maar het is niet altijd. Soms klopt het niet, soms wel ... Hoe het kan geen idee, ik zal eens op letten waneer ik het weer heb of die tijd indd anders staat.

Edit deze post gaf hij de verkeerde tijd en indd :

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd

Laatst gewijzigd door johanneslol : 09 februari 2012 om 23:34. Reden: fout toegevoegd
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten