Oud 25 november 2011, 17:02   #1
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Te Koop: Fruit Ninja Kinect!

Ik kocht vandaag 2 download codes van ebay voor een verrot goedkoop prijsje: Namelijk the gunstringer en fruit ninja kinect! Maar aangezien ik Fruit ninja al heb, verkoop ik die weer door. En wel voor een verrot goed prijsje. De game is normaal gesproken 800 punten, wat officieel 10 euro is, maar via internet ongeveer 8 euro. Ik verkoop de code voor 6 euro! Maarrrr. Als een vast forum lid van XGN de code wil hebben, kost de code 4 euro. Zodra ik het geld ontvangen heb stuur ik de code via de mail. Ik bepaal uiteraard wie er tot de groep vaste forumleden behoren.

Grijp je kans!

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 17:07   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Anders doe je eens een keer aardig.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 17:14   #3
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
ik doe aardig, ik ga alleen niet iets gratis weggeven aan mensen die ik in principe niet ken.

Oud 25 november 2011, 18:49   #4
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Hé Niels,

Hier heb ik wel interesse in!

Het kan zijn dat ik van het weekend niet reageer, want ik zit in Londen en weet niet of ik over internet beschik. Maar zowel voor zes als voor vier euro wil ik 'm graag kopen!

Jelle
Oud 25 november 2011, 18:50   #5
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Sorry jelle, ik heb hem net verkocht aan een goeie xbox live vriend van me voor 4 euro.

Als je snel bent: http://www.ebay.nl/itm/NEW-The-Gunst...ht_6713wt_1054 ze staan er weer op!

Oud 25 november 2011, 19:06   #6
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Aanbieding afgelopen #@!*@^%&!#

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 19:37   #7
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Je moet er echt snel bijzijn, binnen het uur zijn ze telkens uitverkocht. Misschien doen ze het nog eens, het spel is zwaar awesome.

Oud 25 november 2011, 23:51   #8
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ja man, anders betalen we allemaal vier euro meer.

Niels, je hebt trouwens mooie PR-praatjes.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten