|
|
#16 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het zijn allemaal jongens zonder ervaring en die hun 'functie' zien als een gigantische eer die is weggelegd voor mensen die heel serieus schrijven. Gamers willen informatieve, doch grappige artikelen. Voor de stijl van de Volkskrant kom ik niet op XGN.
|
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Ik geef Ubiytsa wel gelijk. Erger me ook aan die domme titels die ze gebruiken, dan doel ik vooral op een vraagteken aan het eind... En ze zijn idd redelijk laat met het nieuws, meestal heb ik het een dag of twee dagen eerder al op Gamer.nl of IG gelezen.
|
|
|
|
|
#19 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben het helemaal eens met het commentaar op de schrijfstijl. Lees eens wat artikelen op Joystiq of kijk eens wat Angry Video Game Nerd. Het kan dus ook anders. Overigens is dit niet het topic om daarover te discussiëren. (Voordat DJIEkillerIKS boos wordt)
OT: Naar mijn mening is het niet om een PC-sectie op de site te maken. Als je wilt praten over PC-games, dan kan dat in dit forum (Overige Consoles) en nieuwtjes plaatsen etc. kun je zelf ook doen. Als er genoeg en goed gepost wordt groeit de interesse in PC-games vanzelf wel onder de members. |
|
|
|
|
#20 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
sommige hier vragen echt wel het onmogelijke vindt ik.
Spelfouten ; kunnen altijd verbeterd worden. Te laat ; niet iedereen heeft even goede bronnen en ook moet je nadenken van ah die site zegt het zo en die zegt het zo en dan moet je nakijken welke het juist heeft (geloof mij er zijn sites die totaal verkeerd zitten). Mij maakt niet echt uit dat het te laat is of niet want hier in belgië vindt ik de zogenaamde game channel van Vlaanderen gunk ook maar traag met informatie en kunnen die gasten niet eens gamen. Oke ze kunnen wel gamen maar ze spelen enkel de toppers en geven daar het meeste uitleg i.p.v de mindere goede games. Hier is het juist zo dat zelfs slechte games een kans krijgen. Saai geschreven ; Het is ook niet bedoelt om grappig te zijn maar informatief. Als je het grappig wilt maken schrijf zelf iets en plaats het in de forum. Mij maakt het niet uit zolang het maar informatie bied op wat wij moeten weten en wat we willen weten. Ik las nog iets van 'jongens zonder ervaring', kom op doe niet belachelijk want iedereen leert al doende. Ik denk niet dat reviews schrijven wordt geleerd op scholen, althans niet over games. Deze mensen leren ook nog maar net hun vak en worden er beter en beter in. Neem nu Rob, in het begin dat ik hem engels hoorde praten dacht ik van 'goh, oefen je engels wat meer wnat het klinkt niet' en ik moet zeggen dat het nu beter klinkt maar dat is wat ik dan zeg. Zelf zou ik blij zijn met een pc sectie en zelf zou ik dan ook meer kunnen inbrengen aan de database want ik heb namelijk geen ps3 of xbox360 dus ik zit geregeld bij een vriend die het wel heeft dus daarom kan ik op enkele dingen mee praten. |
|
|
|
|
#21 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Bij het vak Nederlands op midelbaar onderwijs wordt je echt geleerd om recensies van aardig niveau te schrijven hoor! Vergis je daar niet in! Hangt natuurlijk ook af van het niveau (VMBO, HAVO, VWO). Maar bij ieder niveau wordt er in ieder geval erg veel aandacht aan besteed!
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave