|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Stilletjes hier.
Er zijn enkele pc gamers hier en dat weet ik gewoon.
We kunnen deze subforum gerust gebruiken voor wat wij weten voor de pc releases. Het kan iets worden als we wat doen voor onze interesses en zo vullen we XGN ook nog een saan met meer games en een nog grotere database. Het is mogelijk denk ik als we ons best doen dat er een pc sectie bijkomt. Alez, dat hoop ik dan toch. Het zou wel eens iets kunnen worden ![]() |
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Ik heb ook niet gezegd om alle pc er in 1, 2, 3 in te zetten maar samen werken om een zo volledig mogelijke database te hebben.
Ik weet ook wel dat er voor elke xbox/ps game 5-tal pc games zijn. Het punt is gewoon een pc sectie die iedere pc gamer kan bijhouden. Ik weet niet waarom er enkele mensen hier zo negatief over doen. |
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
laat; kan ik me niet aan ergeren saai geschreven; vind ik meevallen. ik ken saaiere sites wat betreft artikelen. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave