Oud 11 maart 2011, 02:09   #1
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Stilletjes hier.

Er zijn enkele pc gamers hier en dat weet ik gewoon.

We kunnen deze subforum gerust gebruiken voor wat wij weten voor de pc releases.

Het kan iets worden als we wat doen voor onze interesses en zo vullen we XGN ook nog een saan met meer games en een nog grotere database.

Het is mogelijk denk ik als we ons best doen dat er een pc sectie bijkomt.
Alez, dat hoop ik dan toch.

Het zou wel eens iets kunnen worden
grangeke is offline  
Oud 11 maart 2011, 09:05   #2
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Het is een site gericht op consoles, dus een pc-sectie lijkt mij heel erg onnodig.
Ubiytsa is offline  
Oud 11 maart 2011, 10:57   #3
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Als je onze filmpjes kijkt dan zou dit topic onnodig zijn.
Oud 11 maart 2011, 11:01   #4
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GKillerX Bekijk bericht
Als je onze filmpjes kijkt dan zou dit topic onnodig zijn.
Er is geen exacte datum gegeven voor XGN 3.0 dus ik kan me dit topic wel voorstellen. Maar hieruit kunnen wij dus afleiden dat er binnenkort een PC gedeelte op het forum komt?

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline  
Oud 11 maart 2011, 16:39   #5
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Dan zal hun database oncompleet zijn, dus beter doen ze dat niet.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline  
Oud 11 maart 2011, 18:06   #6
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Verklaar je nader, het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.
Oud 11 maart 2011, 18:15   #7
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Hun game-database. Er zijn ongelooflijk veel pc-games en die kunnen ze er niet even 1, 2, 3 inzetten.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline  
Oud 11 maart 2011, 18:53   #8
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
Citaat:
juist ja maar in xgn 3.0 zal waarschijnlijk wel wat moeite zitten dus mss zit dit er ook bij...
Oud 11 maart 2011, 19:36   #9
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Hun game-database. Er zijn ongelooflijk veel pc-games en die kunnen ze er niet even 1, 2, 3 inzetten.
Tja, ik kan me nauwelijks voorstellen inderdaad dat ze alle PC-games erin gaan zetten.

fablex?
Oud 11 maart 2011, 20:14   #10
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Ik heb ook niet gezegd om alle pc er in 1, 2, 3 in te zetten maar samen werken om een zo volledig mogelijke database te hebben.

Ik weet ook wel dat er voor elke xbox/ps game 5-tal pc games zijn.
Het punt is gewoon een pc sectie die iedere pc gamer kan bijhouden.

Ik weet niet waarom er enkele mensen hier zo negatief over doen.
grangeke is offline  
Oud 11 maart 2011, 20:59   #11
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Wat consoles betreft word voor mijn gevoel al niet de volle 100% ingezet door XGN als er dan ook nog is pc games bij komen.....
Oud 11 maart 2011, 21:13   #12
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grangeke Bekijk bericht
Ik heb ook niet gezegd om alle pc er in 1, 2, 3 in te zetten maar samen werken om een zo volledig mogelijke database te hebben.

Ik weet ook wel dat er voor elke xbox/ps game 5-tal pc games zijn.
Het punt is gewoon een pc sectie die iedere pc gamer kan bijhouden.

Ik weet niet waarom er enkele mensen hier zo negatief over doen.
Ik zie het juist wel zitten, een PC-sectie, maar ik ben wel benieuwd hoe XGN dat gaat oplossen, je kunt toch geen pc-sectie maken zonder gamedatabase?
Oud 11 maart 2011, 21:16   #13
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Het enige wat XGN leuk doet qua consoles is de video-sectie. De artikelen staan vol met spelfouten, zijn laat en zijn ook nog eens saai geschreven. Dus nee, pc-sectie doet die kwaliteit nog meer afnemen.
Ubiytsa is offline  
Oud 11 maart 2011, 21:23   #14
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
We gaan hier verder niet discussiëren over XGN v3 daar is al een topic over. Graag dus weer on topic hier!
Oud 11 maart 2011, 21:24   #15
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Het enige wat XGN leuk doet qua consoles is de video-sectie. De artikelen staan vol met spelfouten, zijn laat en zijn ook nog eens saai geschreven. Dus nee, pc-sectie doet die kwaliteit nog meer afnemen.
Spelfouten; ja, dat zeker
laat; kan ik me niet aan ergeren
saai geschreven; vind ik meevallen. ik ken saaiere sites wat betreft artikelen.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten